Me&mini
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha.. Jeg fyller opp skapet med metervis med stoff jeg også![]()
Syr barne ting. "voksiposer", MeiTai, Ringslynger, Stellevesker med oppbevaringsposer.HahaMå finne noe tid til å bruke noe av det da... hva gjøre du med det?
![]()
Har du butikk?Syr barne ting. "voksiposer", MeiTai, Ringslynger, Stellevesker med oppbevaringsposer.
Små kjoler.. Å litt andre ting![]()
Syr barne ting. "voksiposer", MeiTai, Ringslynger, Stellevesker med oppbevaringsposer.
Små kjoler.. Å litt andre ting![]()
Eldste har vunnet alle kamper hittil i år![]()
Ikke ennå.. Men legger litt planerHar du butikk?![]()
Kan sikkert grave frem noenSå gøylyst å dele noen oppskrifter? Hehe
Lenge siden jeg har sydd noe annet enn møbler![]()
Ikke ennå.. Men legger litt planer![]()
Så spennandelykke til
![]()
Så gøy da
Jeg begynner på etableringskurs til tirsdaggleder meg!!
Kva skal du starte?Så gøy da
Jeg begynner på etableringskurs til tirsdaggleder meg!!
Herlig!! Eg har også lyst å komme i gang med noko. Må berre finne ut kvaJa det blir spennende. Håper på at ting kommer igang nå i Høst/vinter.
Hva liker du å gjøre da?Herlig!! Eg har også lyst å komme i gang med noko. Må berre finne ut kva![]()
Likar å lage ting, men må berre spesialisere meg og bli flink. Har også lyst å sy litt barnekle og sliktHva liker du å gjøre da?
Kva skal du starte?![]()
Ja det blir spennende. Håper på at ting kommer igang nå i Høst/vinter.
KultMøbeltapetsering/ snekring kombinert med litt interiørarkitektur er planen![]()
Hvis du liker å sy barneklær kan jeg anbefale å kjøpe OTTOBRE bladene.. De kommer med bilder, mønster og veldig god forklaring på hvordan du syr plaggeneLikar å lage ting, men må berre spesialisere meg og bli flink. Har også lyst å sy litt barnekle og slikt![]()