Fotballcup er gøy ja!Lykke tilHer skal vi være på fotballcup heeele lørdagenGøyeste som er
På kvelden blir det kos med god mat og godis. Søndag vet vi ikke ennå, muligens en liten fjelltur
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fotballcup er gøy ja!Lykke tilHer skal vi være på fotballcup heeele lørdagenGøyeste som er
På kvelden blir det kos med god mat og godis. Søndag vet vi ikke ennå, muligens en liten fjelltur
![]()
Hehe, det er lov å grinekva handlar filmen om? Ikkje hørt om...
TakkGod tur til det store utland!![]()
KjektHer skal vi være på fotballcup heeele lørdagenGøyeste som er
![]()
Ooo, brudekjole! Så stas!!I dag skal jeg hjelpe min søster med å få på brudekjolen for å prøve den. I morgen blir det bursdagsfestBarna skal også i bursdag på dagtid da
Søndag er da daffedag.
Neste vår sannsynligvis. De har ikke setta eksakt dato enda. Men prøver å få til nede i SpaniaOoo, brudekjole! Så stas!!når skal ho gifte seg?
HerligNeste vår sannsynligvis. De har ikke setta eksakt dato enda. Men prøver å få til nede i Spania![]()
HerligLunsjbesøk til en vennine i morgen. Ellers blir det rolig kveld hjemme med taco, film og snop.
Søndag skal jeg jobbe.
Litt seint men fikk ikke laget den før igår da vi bqre utsatt det heheJa det må du gjere. Spent på resultatet![]()
Den var flottLitt seint men fikk ikke laget den før igår da vi bqre utsatt det hehe![]()
Så kjektFrøkna har hvert i bursdag i dag, så skal vi på biblioteket i morgen, lage rundstykker og grønnsakssuppe og spise isså blir det film og masse snop på kvelden
Søndag blir blir det nok en tur på lekeplassen eller noe og fårikål
![]()
Så kjektFrøkna har hvert i bursdag i dag, så skal vi på biblioteket i morgen, lage rundstykker og grønnsakssuppe og spise isså blir det film og masse snop på kvelden
Søndag blir blir det nok en tur på lekeplassen eller noe og fårikål
![]()
Så kjekthåpar de koste dykk
![]()
Hehe, skolebøker til dessert. HerligTakk det har viFårikålen er ikke helt ferdig ennå da og så har vi boller til etterheving nå, så da blir det skolebøker og kanelsnurrer til dessert
![]()
Hehe, skolebøker til dessert. Herlig![]()