Planar for helga!

Hehe, det er lov å grine ;) kva handlar filmen om? Ikkje hørt om...

Den er basert på en sann historie om en liten gutt som fikk en sånn ut av kroppen opplevelse da han lå i koma. Han kom til himmelen og traff blandt annet bestefaren og søstra si som han aldri hadde møtt før. Mi søster har lest boka. Den heter "det fins en himmel på ordentlig" :)

Her skal vi være på fotballcup heeele lørdagen :D Gøyeste som er :D På kvelden blir det kos med god mat og godis. Søndag vet vi ikke ennå, muligens en liten fjelltur :)
Kjekt:-) fotballcup er kos:D

I dag skal jeg hjelpe min søster med å få på brudekjolen for å prøve den. I morgen blir det bursdagsfest :D Barna skal også i bursdag på dagtid da :D
Søndag er da daffedag.
Ooo, brudekjole! Så stas!! :D når skal ho gifte seg?

Ooo, brudekjole! Så stas!! :D når skal ho gifte seg?
Neste vår sannsynligvis. De har ikke setta eksakt dato enda. Men prøver å få til nede i Spania :D

Lunsjbesøk til en vennine i morgen. Ellers blir det rolig kveld hjemme med taco, film og snop.
Søndag skal jeg jobbe.

Neste vår sannsynligvis. De har ikke setta eksakt dato enda. Men prøver å få til nede i Spania :D
Herlig:-) er jo så og seie garantert bra vær då i alle fall:p eg har også lyst i bryllaup:D

Frøkna har hvert i bursdag i dag, så skal vi på biblioteket i morgen, lage rundstykker og grønnsakssuppe og spise is :D så blir det film og masse snop på kvelden :) Søndag blir blir det nok en tur på lekeplassen eller noe og fårikål :)

Frøkna har hvert i bursdag i dag, så skal vi på biblioteket i morgen, lage rundstykker og grønnsakssuppe og spise is :D så blir det film og masse snop på kvelden :) Søndag blir blir det nok en tur på lekeplassen eller noe og fårikål :)
Så kjekt :-) håpar de koste dykk:-)

Så kjekt :-) håpar de koste dykk:-)

Takk det har vi :) Fårikålen er ikke helt ferdig ennå da og så har vi boller til etterheving nå, så da blir det skolebøker og kanelsnurrer til dessert :D
Hehe, skolebøker til dessert. Herlig:D

Jeg og samboer skal på fest sammen for første gang på 3 år. Over 2 år siden vi har hatt en natt alene bare vi to så det blir nok både veldig deilig og rart! Lillegutt skal sove borte for første gang hos tanta si:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp