Planar for helga!

Den har eg sett første sesong av, men datt ut av andre... Blei litt for sært syns eg:p
Hvor lenge kan det holde på liksom? Så bare noen få episoder, men datt helt av.

Her blir det avslapning ikveld, bursdag til mamma imorra på dagen, kino med lillesøstra mi på kvelden, og så skal lillegutt i bursdag til en fra bhg på søndag :)
Full rulle? :D kva skal du sjå på kino?

Jeg er alene med guttungen i helga så da må jeg få oss ut ellers blir jeg gal! Tenker svømmehallen en dag og kino den andre dagen. Her i sommer var han med meg på treninga for første gang og syns lekerommet der var så kult, så mulig vi drar en tur på treninga også og slår to fluer i en smekk:)
Høres jo ut som han får ei tipp topp helg:D

Nei, blir nok mest innekos med maling å tegning denne helga. Skal en liten tur i et bursdagsselskap på søndagen bare :)
Innekos er viktig det og! Skikkelig kjekt det no når hausten begynne å komme for fullt:D

Juppjupp her er det full rulle :P Skal se Heaven is for real. Kommer nok til å grine meg gjennom hele filmen så hormonell som jeg er :P
Hehe, det er lov å grine ;) kva handlar filmen om? Ikkje hørt om...

Høres ut som ei helg eg godt kunne ha likt:D

Blir mest sannsynlig bare til i morra ettermiddag, men deilig likevel å komme seg bort litt :-)

Rigga meg inne nå og han holder på litt på utsida :-) skal sette opp ett gjerde. Ikke så mye bære- og løftehjelp i meg....

Vi skal besøke et vennepar som har fått baby, så drar vi på tur etterpå til Danmark:)

Prøve å hvile litt, og på søndag skal vi feire 4-års dagen til jenta mi! :)

Knipe igjen, sånn at det ikke blir fødsel akkurat i helga!:p

Me skal slappe av i kveld, så skal eg og storebror til byen på kino og kafé i måro. Søndag kjem mamma og sambo på middag:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så koselig:-) mange som skal på kino i helga forstår eg:-)

Her skal vi være på fotballcup heeele lørdagen :D Gøyeste som er :D På kvelden blir det kos med god mat og godis. Søndag vet vi ikke ennå, muligens en liten fjelltur :)

I dag skal jeg hjelpe min søster med å få på brudekjolen for å prøve den. I morgen blir det bursdagsfest :D Barna skal også i bursdag på dagtid da :D
Søndag er da daffedag.

Back
Topp