WinDet er sant. Men det positive er jo da at vi endelig fikk ny strømledning til huset da, og ingen regning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WinDet er sant. Men det positive er jo da at vi endelig fikk ny strømledning til huset da, og ingen regning![]()
Hehe...ikke noe arvegods med andre ord?!Også den fiine lilla og billige potta dahehe
Lykke til med detMå uansett børste først, så får vi se hvor langt jeg kommer![]()
Øh jo! Kjempebarnslig! Passe usosial ham daHar "bare" lille vofsen jegkoselig med ei på fire da
får se om jeg gidder å hente da...hvis ikke blir jeg alene hele natta
de skal ha guttekveld, pokerkveld, og min fetter skal visstnok kjøre. Men han gidder ikke vente på mannen min om han blir ferdig først...er ikke det litt barnslig da?![]()
Jeg har ikke lyst å kjøre ut klokka 2 på natta når jeg har mye å gjøre her hjemme...
Håplaust då![]()
Hehe...ikke noe arvegods med andre ord?!![]()
Lykke til med det![]()
Då er han jo god til noko. Hehe.Alltid vært sånn..men jeg møtte mannen gjennom ham da![]()
Hihi...det kan man jo fint ofre i en stormNei heldigvis, kjøpte 3 for 50 på plantasjen![]()
Muren ja, det ga litt mer mening enn munnenGod kveldnå stikker jeg ut og vasker muren min
hehe
Flinke dere erDa var en vegg børstet, så nå er det bare å vaske den før vi kan begynne å mure litt![]()
God kveldGod kveld![]()
The shawshank redemptionNoen som har en film å anbefale meg i morgen kveld når jeg er alene hjemme?![]()
Då er han jo god til noko. Hehe.han er sikkert ein kjekk kar
![]()
Muren ja, det ga litt mer mening enn munnen