nei i dag er jeg grodd fast i sofaen med laptop, TV og kaffekoppen.. Vesla har fri i dag så hun driver å leker på rommet sittSå deilig! Kos deg masseinnebærer å ikkje gjere noko heller ikkje tv eller PC, eller blir du å sjå her utover dagen?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei i dag er jeg grodd fast i sofaen med laptop, TV og kaffekoppen.. Vesla har fri i dag så hun driver å leker på rommet sittSå deilig! Kos deg masseinnebærer å ikkje gjere noko heller ikkje tv eller PC, eller blir du å sjå her utover dagen?
![]()
Høyres ut som ein voldsomt grei dagnei i dag er jeg grodd fast i sofaen med laptop, TV og kaffekoppen.. Vesla har fri i dag så hun driver å leker på rommet sitt![]()
Hehe...ja, på kino er skravling forbudtInnimellom jaJeg holder kjeft på kino da
Da er jeg mer den som kjefter på andre som snakker
![]()
Ja, da går det vel greitKjekt med høytrykksspyler![]()
Føler meg så dum atteDiskutere med deg selv da vettu![]()
Takk for detKose deg med jobb![]()
Å, er det noko som irriterer meg skikkelig, så er det kino-skravling!!Hehe...ja, på kino er skravling forbudt![]()
Nei, har ikke detHatt en fin start på dagen?![]()
Er det på natta i helga og?Takk for det![]()
Oppussing er moroHøres skikkelig bra ut! Her blir det starten på oppussing i helgen. Bah...
Uff, stått opp på feil fot? Kor gammal er han då?Nei, har ikke det
Eldste var noe inni hampen grinete da han sto opp....og da blir jeg sur også![]()
Uff, stått opp på feil fot? Kor gammal er han då?Nei, har ikke det
Eldste var noe inni hampen grinete da han sto opp....og da blir jeg sur også![]()
God formiddagGod morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset ogsåSå i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen
![]()
Hater det!!Å, er det noko som irriterer meg skikkelig, så er det kino-skravling!!
Jepp...alltid nattevakter i de helgene jeg jobber...Er det på natta i helga og?
Ahh! Eg klarer ikkje jobbe natt eg. Blir heilt satt ut. Så all ære til deg som klarer det. Har du gjort det lenge?Jepp...alltid nattevakter i de helgene jeg jobber...![]()
Han er 6 år og skikkelig premenstruellUff, stått opp på feil fot? Kor gammal er han då?
Haha, herlig!! Ordna det seg etterkvart då?Han er 6 år og skikkelig premenstruell![]()
Øvereng interiør. Blir hvitt kjøkken. Uten tvil.
God morgen jenter... I dag har jeg tenkt å ikke gjøre NOEN ting.. Når har jeg løpt rundt som en hodeløs høne.. Holdt på å miste EL i alt stresset ogsåSå i dag SKAL jeg sitte på sofaen å ikke gjøre NOE! annet enn å rydde ut og inn av oppvaskmaskinen
![]()