Stemmer for sofaen jeg ogsåFikk beskjed av mannen at jeg hadde fridagen min i går...
Jeg er veldig uenig etter den treningsøkta jeg hadde, så jeg stemmer for sofaen. Blir nok jobbing i helga regner jeg med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer for sofaen jeg ogsåFikk beskjed av mannen at jeg hadde fridagen min i går...
Jeg er veldig uenig etter den treningsøkta jeg hadde, så jeg stemmer for sofaen. Blir nok jobbing i helga regner jeg med![]()
Klart det jevner seg ut daHva gjør dere i kveld da folkens?
Her har det gått i ett hver dag i en ukes tid, så i kveld sitter jeg bare henslengt på sofaen mens mannen er ute og murer
Får litt dårlig samvittighet, men jeg skal jo jobbe til lørdag mens han er på fest så da jevner det seg vel litt ut?![]()
Den er spennende sjø5.8 av 10Men jeg har sett 30 min til nå og enda er ikke spenninga begynt. Tror filmen er på nippet til å begynne med spenninga nå da
![]()
Sett Suits?Klart det jevner seg ut da
Skal se siste episode av Scandal, så må jeg prøve å finne meg en annen serie.
Si det du! Ikke noe galt med maten min altsåtror jeg... Men gubben er aldri sulten når jeg har laget mat. Merkelig... Eller så har han lyst på noe annet. Jeg har iallefall sagt ifra nå om at han får ev. skrive seg ønskeliste på mat
![]()
Neeeei! Den er dritskummel!!Mannen satt den på, så får vi se hvor lenge vi gidder.
Første kommentaren hans var : "B-film" haha
Klart det jevner seg ut da
Skal se siste episode av Scandal, så må jeg prøve å finne meg en annen serie.
Jeg håper jo den tar seg opp daDen er spennende sjø![]()
Syns ikke det var noe grøss med den rett og slett.Hva syns du Spyro?
Syns ikke det var noe grøss med den rett og slett.Kjente det ikke i lillefingerem en gang
Men nå en tissepause, en røyk og lufte hunden. Så prøver jeg The midnight meat train.
![]()
Joda. Det er det jo.Hehe, nei ikke så mye grøss her nei. Men litt sånn psykisk spill da
Joda. Det er det jo.Men hadde håpa mye mer grøss å gru liksom
![]()
Fysj...god bedringSatte på Would you rather. Og sitter å nyser i ettOg snufser. Forkjølelse - I welcome u
![]()
Så koselig daHer blir det film og pizza i kveld![]()
Hihi...det ante megEn gang i blandt![]()
Har sett ett par som holdt meg bak ei pute med ett øyeFinnes ikke noe ordentlig grøsshaha
Takk snille du ♡Fysj...god bedring![]()
Har sett ett par som holdt meg bak ei pute med ett øyeSånn liker vi. Men husker jo aldri hva de heter da
Hahahah