Oooops :D

Jeg hadde lyst til salte dødninghoder fra candyking før i dag, men nå har jeg bare lyst på APPELSIN! Så du frister ikke meg med dette nei.. Hadde du tatt bilde av en saftig appelsin derimot.... :smiley-angry016

Det verste er at kjæresten har tilbudt seg å stikke på butikken for meg, men han sitter jo egentlig å leser til eksamen i morgen.. Så jeg tenker at når jeg er så doven som jeg er, får jeg rett og slett ingen appelsin :(

Jeg hadde lyst til salte dødninghoder fra candyking før i dag, men nå har jeg bare lyst på APPELSIN! Så du frister ikke meg med dette nei.. Hadde du tatt bilde av en saftig appelsin derimot.... :smiley-angry016

Det verste er at kjæresten har tilbudt seg å stikke på butikken for meg, men han sitter jo egentlig å leser til eksamen i morgen.. Så jeg tenker at når jeg er så doven som jeg er, får jeg rett og slett ingen appelsin :(
Skal til å spise appelsin nå. Men er egentlig klementin jeg har lyst på

Åååå nam! Kos deg :-)
Jeg gjør det! Og jeg liker det! :D
Har begynt å kunne innrømme for meg selv at jeg trenger og roe ned å kose meg litt mer.. Har en hektisk hverdag med 6- og 8-åringer, jobber på skolen deres og alt går bare i ett for tiden.. Har nesten ikke tid til å kjenne at jeg er sliten... Idag har vi reist to timer for å komme på ul å da ble det litt trasking i butikker så nå som podene er i seng har jeg slengt meg på soffan :D *fordijegfortjenerdet*

Hehe :) :)
Skulle ønske jeg hadde appelsin og ikke minst, at jeg hadde mer lyst på det enn smågodt :D

Skal til å spise appelsin nå. Men er egentlig klementin jeg har lyst på
Dårlig gjort. Jeg prøver å sluke lysten med å drikke vann. Noe som ender med å fly ekstra mye på toalett i natt :(
Hehe :) :)
Skulle ønske jeg hadde appelsin og ikke minst, at jeg hadde mer lyst på det enn smågodt :D
Ja, det er en ny ting her i gården! Spiste en appelsin i går, så fikk jeg et stykke sjokolade av kjæresten, som bare ødela den gode appelsinsmaken jeg hadde.. Det har aldri skjedd før! Så jeg tenker å nyte det så lenge det varer :laughing002 Jeg er ellers alt for glad i smågodt, det er jo så mange gode ting man kan blande i en pose! Og jeg liker logikken din, man trenger litt kos altså ;)

Her ble det salt chips i dag xD

Nettopp slukt i meg 3 appelsiner :-D har en boks med druer som ryker hvert øyeblikk også :p
Det er herlig å kose seg litt, men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet etter jeg sendte snap til storesøsteren min med samme bilde dere fikk her, og responsen var at det var farlig å tenke sånn (at man KAN kose seg litt) :-P

Alt med måte, tenker jeg! Men har man først fått dilla på noe så er det jammen ikke lett å styre seg :p
Var helt hekta på Twix sjokolade forrige gang jeg var gravid og kunne spise til jeg spydde.. da kan man snakke om dårlig samvittighet da;)

Det er herlig å kose seg litt, men nå fikk jeg litt dårlig samvittighet etter jeg sendte snap til storesøsteren min med samme bilde dere fikk her, og responsen var at det var farlig å tenke sånn (at man KAN kose seg litt) :p
Med mindre du sluker godis hver kveld, syntes jeg du skal spise dette med god samvittighet. Altså, du kjenner kroppen din best, så det kan jo være du vet du ikke burde, men de fleste tar ikke skade av litt kos en gang i mellom ;)

Med mindre du sluker godis hver kveld, syntes jeg du skal spise dette med god samvittighet. Altså, du kjenner kroppen din best, så det kan jo være du vet du ikke burde, men de fleste tar ikke skade av litt kos en gang i mellom ;)
Jeg gjør ikke det, heldigvis ;)
Men jeg er for en gangs skyld ikke kjempestor som jeg var med de to første, og kjenner jeg er stolt av meg selv som nå er halvveis (strax) i sv.skapet og veier 70 kg, jeg har jobbet drithardt siden lillemor (som ikke er så lita lenger) kom til i 2008 og har gått ned over 30 kg med livsstilsendringer... Derfor føler jeg vel at jeg kan unne meg litt nå når jeg går gravid (jeg trener og jogger litt fortsatt)... Så ja, jeg er stolt av meg selv og kroppen min nå!
Fy fader det er rart å si :D

Back
Topp