M
Moderator Heidi
Guest
Kjøper du det det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har min gutt ogsåHar litt av begge deler dem her![]()
Mine tanker rundt hva som er designer/merkeklær er:Er det noen som har en definisjon på hva merkeklær er en gang for alle?
For alle klær er jo et eller annet merke, enten det er cubus eller gucci.
Og hvor går prisgrensen for hva som er merkeklær/designerklær/billigklær?
Syns det er definisjoner som må på plass før man kan diskutere om man kjøper "merkeklær" eller ikke, for i denne diskusjonen leses vel uttrykket "merkeklær" som dyre klær? Ikke nødvendigvis klær med høy kvalitet/funksjonalitet som er priset deretter?
Eller?
Noen som har noen gode definisjoner, tanker rundt det?
har hørt om me & i mange forhandlere av det i norgeVet ikke om Me&I er så kjent i Norge, men jeg synes nå det går under kategorien dyrere klær. 300kr + for en body liksom. Jeg har noen plagg til lillemor. Noen har hun fått i gaver, noen har jeg fått kjøpt billig av forhandler og noen var på salg. Det er kvalitetsplagg, og det er litt greit å ikke bare ha det billigste hele tiden; Plaggene jeg har fra Me&I varer og varer og holder seg fine.
Men handler jeg dyrere merker så er det pga kvalitet. Jeg kjøper aldri et spesielt merke for statusens skyld. Jeg kjøper heller ikke dyre merker som er råfine om de knapt tåler å bli brukt. Skal jeg bruke mye penger på klær så er det fordi de vil vare lenger enn til kun et barn, og jeg sparer da penger på å slippe å kjøpe flere plagg fordi de plaggene i lav kvalitet har blitt ødelagte.
har hørt om me & i mange forhandlere av det i norge =P men ser ikke på de som merke klær da.. jeg tenker litt ala... Jean paul, diesel, moods of norway O.l. litt dyrere klærmen er enig at 300 er en god del for en body tror ikke jeg har betalt mer en 130 for en body før
![]()