Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hun ene glemte en burger, det kan umulig veie oppPetter!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun ene glemte en burger, det kan umulig veie oppPetter!!!!!!!!!!!!!
OkPoenget er at en kiropraktor knekker mer opp, og fyseo driver og maserer i tillegg.
Hun ene glemte en burger, det kan umulig veie opp
Det har jeg ikke sjans til engang.Satsar du på å ta igjen då?
OkGreitt å vite om forskjell! Har aldri vore hos fysio. Har fått masse massasje hos kiropraktor, men i tillegg til knekking då.. Skjønner godt at det ikkje er aktuelt å knekke opp operert område
![]()
Nei ser no at det er litt å ta igjen. Februar14 har jo tatt heilt avDet har jeg ikke sjans til engang.
Klyse-Petter!!

Håpar det hjelp med fysio for deg dåNedre det av ryggraden min er avstivet, og 3 av ryggvirvlene er mer eller mindre vokst sammen for å støtte opp den i midten som er ødelagt
Ja der skravles det i ett, helt vannvittig i grunn. Ingen av de lå høyt oppe i starten, plutselig bare kom de.Nei ser no at det er litt å ta igjen. Februar14 har jo tatt heilt av![]()
Det har jeg ikke sjans til engang.
Nei jeg tror ikke detMen hadde det vært noe vits da?
Man får ikke større sjanse på å vinne av å ligge på toppen
Ja, plasseringa har jo egentlig ingenting å seie så lenge du er overJa der skravles det i ett, helt vannvittig i grunn. Ingen av de lå høyt oppe i starten, plutselig bare kom de.
Men mitt mål er uansett ikke være på topp, men komme over 2000 innlegg
I følge klipper no før pause ser det ut til å skjeVi får se.
Ønsker fremdeles at Petter ikke går videre
Håpar det hjelp med fysio for deg då![]()
HAHA, no skjønte eg kva du meinte med den reklamen! Har ikkje sett den førSpesielt den fra Synsam![]()
I følge klipper no før pause ser det ut til å skjeat han ikke går videre altså
![]()
HAHA, no skjønte eg kva du meinte med den reklamen! Har ikkje sett den før![]()
Skjønner! Håpar det går braFyseo vil nok ikke gjøre det bedre, men det å gå til fyseo kan forhindre det i å bli verre like fort
Er den ikke fantastisk?
Spesielt slutten![]()