Skravletråd :)

Uff...ikke blitt noe bedre heller??:rolleyes:

Armen henger der :p
Fortsatt doven i fingrene da og øm :o
Ikke noe gøy, siden jeg egentlig skulle grave i dag...

Vært helt super:D
Har fått fikset neglene og vært hos lege med mellomste:)

Neglene fine nå da? Setter de på negler der man mangler og eller? :D

Hvordan gikk det hos legen?

Skal på middag til venninna mi etterpå. Medisterkaker!

Ååh...det hørtes godt ut?
Hvordan går det ellers da! Lenge siden jeg har sett deg :p

Last edited:
Snaddermat. Er vel ikke så mange måter å ødelegge den da? Om du ikke brenner sausen da. :p
Raspa gulrot er best til ja :D
Brenner ingenting som helst. Mulig jeg har vært uheldig med fiskebolleboksene:):p

Snaddermat. Er vel ikke så mange måter å ødelegge den da? Om du ikke brenner sausen da. :p
Raspa gulrot er best til ja :D
Må ha ketchup på jeg. Og godt med rødbeter til også :p

Kanskje det. Hvilken du bruker da? Bruker normalt bjelland sin, men den billige til rema for 11 kr er også snadder :)
Får prøve den billige da kanskje. Usikker på hva jeg hadde, men tror det var den "vanlige". Den hvite boksen med grønt på.

Would you rather er iallefall. Midnight Meat train har vært på flix, men usikker om den er der nå.

Mulig mannen har den på pc og :)
Kanskje jeg skal teste ut i kveld ;)

Får prøve den billige da kanskje. Usikker på hva jeg hadde, men tror det var den "vanlige". Den hvite boksen med grønt på.
Jeg ble lei av bjelland. Følte bollene smuldra bort oppi sausen hele tiden. Men den billige til rema holder seg godt. Og om vi har gjester har jeg oppi fiskepudding også som jeg deler i halvmåner :) Unga elsker fiskepudding. Så en del av bitene er vel forsvunnet på mystisk vis før de er kommet seg oppi gryta :p

Back
Topp