Skravletråd :)

Jaja, i kveld blir det big bang episode 1 og 2 :D Juhu :D Så får jeg se på de to jeg fikk oppgitt her av grøssere da :D
Var bare forslag da. Men de er ekle. Jeg synes saw - filmene blir litt kjedelig. Må spole meg fram til der det skjer noe, haha:D

Men jeg er pyse egentlig, sikkert derfor de var greie :P Ble liksom ikke for ille :P Hahaha
Åååååå.... Trodde du var sånn skrekk-film jager jeg, hehe:)

Mmmmhh mc Donalds med Vesla og ei venninne. Vi koser oss!
Hørtes kjekt ut. Her blir det kjøttpølse og potetmos. Kunne tenkt meg brunsaus til for det et jeg vant til, men gubben som handla så :p

Hørtes egentlig godt ut i dag :P Her blir det fiskeboller :P
Åh nam! Lenge siden vi har hatt. Blir ikke noe god når jeg ordner, vet ikke hvorfor.

Hørtes egentlig godt ut i dag :P Her blir det fiskeboller :P
Digg! Det er så mykje snakk om fiskebollar på BV for tida, at eg snart MÅ ha det til middag. Det er jo så godt! Med raspa gulrot:D mmm:-)

Åh nam! Lenge siden vi har hatt. Blir ikke noe god når jeg ordner, vet ikke hvorfor.
Snaddermat. Er vel ikke så mange måter å ødelegge den da? Om du ikke brenner sausen da. :p
Digg! Det er så mykje snakk om fiskebollar på BV for tida, at eg snart MÅ ha det til middag. Det er jo så godt! Med raspa gulrot:D mmm:-)
Raspa gulrot er best til ja :D

Back
Topp