Skravletråd :)

Spaghetti går fort ;) hehe. Hva har dere til da?

Får håpe planen deres går i boks da ;)

Jeg skal på trening kl 18-21.
Først en time med småtrolla, så to timer trening selv. Får besøk av Grandmaster Cho i dag, som har høyest mulig grad i taekwondo :o
Trodde jeg hadde hermetiske tomater så jeg kunne lage saus, men hadde ikke. Så da ble det toro saus til.

Wow! Du må være dritsprek!! Misunnelig....
Cho har sikkert noen triks på lur :p

Trodde jeg hadde hermetiske tomater så jeg kunne lage saus, men hadde ikke. Så da ble det toro saus til.

Wow! Du må være dritsprek!! Misunnelig....
Cho har sikkert noen triks på lur :p

Toro sin fungerer fint den ;) mamma pleide alltid å bruke det når vi var små. Var en favoritt :)

Sprek og sprek. Er mer som en hobby egentlig, pluss at keg må trene opp rygg og hoftemuskulatur da :) Føler meg helt tappet for energi :p

Får håpe det :)
Litt skummelt siden han er den som grunnla det forbundet vi er med i, og det er han som har skrevet pensumet vårt :p hehe

Toro sin fungerer fint den ;) mamma pleide alltid å bruke det når vi var små. Var en favoritt :)

Sprek og sprek. Er mer som en hobby egentlig, pluss at keg må trene opp rygg og hoftemuskulatur da :) Føler meg helt tappet for energi :p

Får håpe det :)
Litt skummelt siden han er den som grunnla det forbundet vi er med i, og det er han som har skrevet pensumet vårt :p hehe
Oioi..... Da må dere sikkert vise hva dere kan ;) får håpe han blir fornøyd!

Blir spennende å se om alle 30 stk klarer å stille opp riktig da...haha :p
Hihi:) vet ikke hva det vil si, men ja det blir spennende :p
Kommer han ofte? Haha:) det gjør han sikkert ikke.

Hihi:) vet ikke hva det vil si, men ja det blir spennende :p
Kommer han ofte? Haha:) det gjør han sikkert ikke.

Har ikke vært der på den tiden jeg har trent ihvertfall så ikke så ofte nei :p
Blir sikkert gøy da :D

Har ikke vært der på den tiden jeg har trent ihvertfall så ikke så ofte nei :p
Blir sikkert gøy da :D
Dere får prøveå imponere!Det blir sikkert deilig å legge seg idag også:)
Viser seg at jeg må hjelpe gubben med å skrive engelsk i kveld :p han skal sitere og jeg skal skrive. Han går teknisk fagskole og er ikke så stødig på skriftlig engelsk.

Back
Topp