Så flott alt var braAlt bra med Bt, urin og baby, hihifått bekreftelse på termin dato så nå er det vel bare å sette igang med å søke om permisjon.
Søk i vei!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott alt var braAlt bra med Bt, urin og baby, hihifått bekreftelse på termin dato så nå er det vel bare å sette igang med å søke om permisjon.
Jepp, gjorde detBra, for tenkte å spørre helt til jeg så hvor mange som hadde spurtmen du skjønte det du!
Hadde ikke det tilbudet her, jeg...Åh babysvømming gleder jeg meg til![]()
Idag trente du en time styrke, cardio og mageMen berre sånn for seinare, kva var det eg trente i dag?![]()
En time styrke, cardio og mageDet lurer jeg også på i grunn
Tok for alle her inne, jeg
Kjennes ihvertfall sånn ut![]()
Sovet godt men kort
Glemte å sette telefon på lydløs...![]()
6000, det gikk opp fra 5-6 fra augustSå greitt dåkor mykje er det snakk om per mnd?
Ca 20 min med buss. Går buss hvert 10. min så ingen problemTypisk meg!
Flott, takk skal du ha. Kunne løpt litt også da når du først var i gang.En time styrke, cardio og mage![]()
Joda, fikk gjort det jeg skulle. Bt, tiss og baby var bra.Jaja, sånt som skjerhehe
Hvordan gikk det da?
Jeg bor på folkestad, 10 minutter fra mosseporten. Jeg er alene på dagtid lørdag 18/10 eller fredag kveld 7. november... Altså jeg har ungen...Er ikke så langt nei, så det går absolutt anBor du langt ut mot ødemarka, eller er du nærmere Svinndal traktene?
Er vel ikke så veldig mye som skjer imellom der bortsett fra skog?
Jeg er alene hjemme på lørdag ettermiddag og kveld, og kommer helt sikkert til å kjede meg litt da selv om jeg har mye å gjøre i hagen..
Joda, fikk gjort det jeg skulle. Bt, tiss og baby var bra.
Hvordan var det på jobb?
Ligger å tenker på middag, blir visst spaghetti bestemte jenta. Ikke det verste å surre ihop.Så bra alt var bra
Jobb er egentlig bare slitsomt om dagen. Skulle ønske jeg hadde grunn for sylemld...hehe
Noen planer for kvelden da?
Jeg bor på folkestad, 10 minutter fra mosseporten. Jeg er alene på dagtid lørdag 18/10 eller fredag kveld 7. november... Altså jeg har ungen...
Da kan vi jo ha en knapp på den lørdagen, daOk
Helga i november ser jeg for meg bursdags feiring, men 18.10 er vel stor sjans for at mannen her stikker ogsåikke at det er noe must for min del
Kan jo ta det litt nærmere? og om du skulle kjede deg veldig før det så er det jo bare å sende en mld.![]()
Unger er bare koselige![]()
Da kan vi jo ha en knapp på den lørdagen, daogså kan vi avtale nærmere
![]()
Ligger å tenker på middag, blir visst spaghetti bestemte jenta. Ikke det verste å surre ihop.
Jeg og gubben har en plan, hahaalt må planlegges for tida
men han er i dårlig form så får se....
Ellers ingenting. Du da?
I dag er det onsdag, da er det babysvømmingDet høres ut som en bra plan
Har du noen spennende planer for kvelden da?
I dag er det onsdag, da er det babysvømming![]()