Skravletråd :)

Er ikke så langt nei, så det går absolutt an :) Bor du langt ut mot ødemarka, eller er du nærmere Svinndal traktene?
Er vel ikke så veldig mye som skjer imellom der bortsett fra skog? :p

Jeg er alene hjemme på lørdag ettermiddag og kveld, og kommer helt sikkert til å kjede meg litt da selv om jeg har mye å gjøre i hagen..
Jeg bor på folkestad, 10 minutter fra mosseporten. Jeg er alene på dagtid lørdag 18/10 eller fredag kveld 7. november... Altså jeg har ungen...

Joda, fikk gjort det jeg skulle. Bt, tiss og baby var bra.
Hvordan var det på jobb?

Så bra alt var bra :)

Jobb er egentlig bare slitsomt om dagen. Skulle ønske jeg hadde grunn for sylemld... :p hehe

Noen planer for kvelden da?

Så bra alt var bra :)

Jobb er egentlig bare slitsomt om dagen. Skulle ønske jeg hadde grunn for sylemld... :p hehe

Noen planer for kvelden da?
Ligger å tenker på middag, blir visst spaghetti bestemte jenta. Ikke det verste å surre ihop.
Jeg og gubben har en plan, haha :) alt må planlegges for tida:p men han er i dårlig form så får se....
Ellers ingenting. Du da?

Jeg bor på folkestad, 10 minutter fra mosseporten. Jeg er alene på dagtid lørdag 18/10 eller fredag kveld 7. november... Altså jeg har ungen...

Ok :)
Helga i november ser jeg for meg bursdags feiring, men 18.10 er vel stor sjans for at mannen her stikker også :) ikke at det er noe must for min del :p
Kan jo ta det litt nærmere? og om du skulle kjede deg veldig før det så er det jo bare å sende en mld. :)
Unger er bare koselige ;)

Ok :)
Helga i november ser jeg for meg bursdags feiring, men 18.10 er vel stor sjans for at mannen her stikker også :) ikke at det er noe must for min del :p
Kan jo ta det litt nærmere? og om du skulle kjede deg veldig før det så er det jo bare å sende en mld. :)
Unger er bare koselige ;)
Da kan vi jo ha en knapp på den lørdagen, da:) også kan vi avtale nærmere:)

Da kan vi jo ha en knapp på den lørdagen, da:) også kan vi avtale nærmere:)

Det høres ut som en bra plan :)

Har du noen spennende planer for kvelden da?

Ligger å tenker på middag, blir visst spaghetti bestemte jenta. Ikke det verste å surre ihop.
Jeg og gubben har en plan, haha :) alt må planlegges for tida:p men han er i dårlig form så får se....
Ellers ingenting. Du da?

Spaghetti går fort ;) hehe. Hva har dere til da?

Får håpe planen deres går i boks da ;)

Jeg skal på trening kl 18-21.
Først en time med småtrolla, så to timer trening selv. Får besøk av Grandmaster Cho i dag, som har høyest mulig grad i taekwondo :o

Back
Topp