M
Moderator Kine
Guest
Både i prøvingen og under graviditeten (for dere som er det
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er heldigvis veldig interessert, men deler lite tanker selv. Føler jeg babler ivei om tanker, følelser, navn og utstyr, mens han ikke vet helt hva han skal si... Ikke enkelt å være mann sammen med en overivrig (og overpratsom!) førstegangsgravid
![]()
Jeg sa nei til at mannen min skulle få ta i mot eldste, men nr 2 var det han som tok imot. Regner med at jeg bare må la ham få lov denne gangen også.Ja her er mannen veldig engasjert. Elsker å følge med helt fra eggløsning og de første symptomene. At testene blir sterkere og han tenker på det hele tiden. Han er en veldig omsorgsperson og er utdannet sykepleier og ambulansearbeider. Så her skal han ta imot barnet selv![]()
Jeg sa nei til at mannen min skulle få ta i mot eldste, men nr 2 var det han som tok imot. Regner med at jeg bare må la ham få lov denne gangen også.![]()
Ja, det var han som ville. Første gangen tenkte jeg at det ville bli ekkelt, og så sa jeg nei. Andre gangen syntes jeg det var helt greit, jeg var nok mer avslappet da.Hvordan var det? Var det han som ville? Syns jordmor det var greit og?