Ledninger

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Hva er greia med ledninger? Hvorfor er akkurat det det mest spennende mini kan finne? Han er helt gal etter de :o :p blir i ekstase hvis han ser en ledning! Flere?

Åja helt gal etter de å gjett om man blir trimma av det for ho skal jo tygge på di! :0

Haha. Ledninger og kattematen er super stas ja;)

• Liker
Reactions: BMC
Ledninger og TV kontrollen... Finnes ikkje bedre ting...

ikke oppdaga ledninger her enda, men telefonene våre er utrolig interessante samt alle fjernkontrollene!

Her er alle ledningar gjøymt, så er ikkje ofte han ser dei. Men, når me er på besøk er det den beste leika :P Ellers er katteskålene veldig interessante :P

Har aldri hatt noe problem med det. Vi hadde heller ikke behov for å gjemme ledninger med storesøster. Hun fikk beskjed én gang, og holdt seg unna ledninger og visste at å holde på bak tven er no-no :)

Her får hun verdens mest rampete smil når jeg sier nei:)
Peisen og bikkja er også to ting hun gjerne vil leke med.
Må følge med hele tiden!

Har aldri hatt noe problem med det. Vi hadde heller ikke behov for å gjemme ledninger med storesøster. Hun fikk beskjed én gang, og holdt seg unna ledninger og visste at å holde på bak tven er no-no :)
Så heldig! Tror jeg har sagt nei 100 ganger og tatt han bort :p

Hun elsker ledninger... og når jeg sier "neeeeeei" så stopper hun opp, snur seg, gliser og åler seg videre frem mot ledningen :P Sååå, de er bare å gjemme dem :P

Hun elsker ledninger... og når jeg sier "neeeeeei" så stopper hun opp, snur seg, gliser og åler seg videre frem mot ledningen :P Sååå, de er bare å gjemme dem :P
Haha, akkurat sånn er det her også! :) en liten luring altså;)

Back
Topp