Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er faktisk litt streng og tar han bort, da hyler han i protestlurer på hvor han henter sinne i fra jeg
![]()
Har gjemt og tatt bort de som er mulig, men ledningene bak tv osv er litt vanskelig å få bort, med mindre vi vil være helt uten tv og slikt daAv erfaring med storebror har jeg funnet ut at det er best å bare fjerne ting i stedet for å lære dem at det ikke er lov. Jeg tok bort alt når storebror var liten og i dag er han fire år og han både forstår nei og hverken spiser eller drar i ledninger og pyntegjenstanderSelvfølgelig kan man jo prøve å lære dem nei, men man sparer seg for mye arbeid med å bare gjemme unna ting. En dag er ikke ledningene morsomme lenger uansett
![]()
Av erfaring med storebror har jeg funnet ut at det er best å bare fjerne ting i stedet for å lære dem at det ikke er lov. Jeg tok bort alt når storebror var liten og i dag er han fire år og han både forstår nei og hverken spiser eller drar i ledninger og pyntegjenstanderSelvfølgelig kan man jo prøve å lære dem nei, men man sparer seg for mye arbeid med å bare gjemme unna ting. En dag er ikke ledningene morsomme lenger uansett
![]()
Jeg tenker helt motsattAv erfaring med storebror har jeg funnet ut at det er best å bare fjerne ting i stedet for å lære dem at det ikke er lov. Jeg tok bort alt når storebror var liten og i dag er han fire år og han både forstår nei og hverken spiser eller drar i ledninger og pyntegjenstanderSelvfølgelig kan man jo prøve å lære dem nei, men man sparer seg for mye arbeid med å bare gjemme unna ting. En dag er ikke ledningene morsomme lenger uansett
![]()
Jeg tenker helt motsattfor hva skjer når en er på besøk da? Da må de lære seg hva nei er. Men det kan vel slå begge veier
![]()
Joda er nok det, men de lærer fort daMen er vel tidlig å lære en 8 mnd gammel baby hva "nei" betyr![]()
Selvfølgelig må de lære seg hva nei er, men det gjør de selv om du ikke har masse greier fremmeJeg tenker helt motsattfor hva skjer når en er på besøk da? Da må de lære seg hva nei er. Men det kan vel slå begge veier
![]()
Joda. Jeg får se hvor fort lei jeg blirSelvfølgelig må de lære seg hva nei er, men det gjør de selv om du ikke har masse greier fremmeDet kommer nok av grunner til å lære dem nei, å når de blir store nok holder det å bare forklare også. Men jeg har jo sagt nei mange ganger jeg også, har bare ikke helt troen på at jeg vinner noe særlig på det når han er så liten. Blir mye styr for noe du kan unngå liksom og som egentlig ikke har noe særlig for seg for de skjønner det uansett etterhvert.