Skravletråd :)

Sist gang sleit jeg fryktelig med halebeinet og litt inni venstre rumpe ball.
Nå har jeg vondt inni venstre rumpeball og i symfysen og skambenet. Klarer ikke å gå normalt, subber skikkelig med venstre fot, vond å løfte.

Ok, håper jeg slipper unna det aller verste da. Men uansett så er det vel verdt det :)
Høres ikke noe godt ut :/
Jeg har slitt mest med korsrygg, begge sider av rumpa og lysken.

God kveld:)
Går det bra her:D?
Hatt en fin dag:)?
God kveld :)
Ligger på sofaen å funderer på om jeg skal smøre meg noen brødskiver. Er så sulten!
Dagen har vært slitsom, haha :D kontraktsmøte og møte i banken. Er helt utslitt :p
Du da?

Ja du må glede deg til det kommer mage. Første tida blir man skikkelig utålmodig :D man vil jo ikke bare se lubben ut liksom, hihi:)

Nei, vil jo se gravid ut selvfølgelig;)
Blir spennende å se hvordan jeg legger på meg da. Er ganske lik mamma i kroppsbygning osv, og hun la på seg maks 6 kg iløpet av alle tre svangerskap :o

Søstra mi la på seg 30... så det blir spennende å se :D

Ok, håper jeg slipper unna det aller verste da. Men uansett så er det vel verdt det :)
Høres ikke noe godt ut :/
Jeg har slitt mest med korsrygg, begge sider av rumpa og lysken.
Har leddgikt i tillegg, så tror ikke det hjelper akkurat :p
Joda, er verdt det. Men er en av hovedgrunnene til at det blir nesten 5 år mellom mine.
Forhåpentligvis så er du frisk og rask når den tid kommer :)

God kveld :)
Ligger på sofaen å funderer på om jeg skal smøre meg noen brødskiver. Er så sulten!
Dagen har vært slitsom, haha :D kontraktsmøte og møte i banken. Er helt utslitt :p
Du da?

Da ville jeg smurt meg noen skiver jeg altså:) Jeg er det totalt motsatte av sulten, veldig mett!
Åh, gjelder kjøp av hus og lån eller noe?

Her har vi vært en kort tur i byen på morgenkvisten, kiropraktor på meg, frisøren og babysvømming. Så vært overalt i dag føler jeg, men veldig koselig dag da!:D

Nei, vil jo se gravid ut selvfølgelig;)
Blir spennende å se hvordan jeg legger på meg da. Er ganske lik mamma i kroppsbygning osv, og hun la på seg maks 6 kg iløpet av alle tre svangerskap :o

Søstra mi la på seg 30... så det blir spennende å se :D
Mamma la på seg lite med meg, masse med søsknene mine :)
Noe kan man styre selv, men langt ifra alt.

Har leddgikt i tillegg, så tror ikke det hjelper akkurat :p
Joda, er verdt det. Men er en av hovedgrunnene til at det blir nesten 5 år mellom mine.
Forhåpentligvis så er du frisk og rask når den tid kommer :)

Nei, det hjelper nok ikke nei :( huff.
Forståelig at det blir litt tid imellom ;)

Har blitt mye bedre etter at jeg begynte å trene taekwondo igjen heldigvis, mye kjernemuskulatur, så jeg håper det skal gå greit.

Da ville jeg smurt meg noen skiver jeg altså:) Jeg er det totalt motsatte av sulten, veldig mett!
Åh, gjelder kjøp av hus og lån eller noe?

Her har vi vært en kort tur i byen på morgenkvisten, kiropraktor på meg, frisøren og babysvømming. Så vært overalt i dag føler jeg, men veldig koselig dag da!:D
Ja, kjøpt hus. Så må fikse penger. Så nytt kontraktsmøte på fredag for vår leilighet.
Babysvømming høres så kjempekoslig ut :)
Skal si du har fått gjort litt idag ja :)

Det gikk ganske greit, noe gråting. Var heldigvis fort gjort.
Jeg trodde problemet skulle være at han ikke satt i ro, men det var null problem:P
Så bra:)
Her er det ikke så mye hår, så vi har ikke hatt behov for frisør enda:p

Nei, det hjelper nok ikke nei :( huff.
Forståelig at det blir litt tid imellom ;)

Har blitt mye bedre etter at jeg begynte å trene taekwondo igjen heldigvis, mye kjernemuskulatur, så jeg håper det skal gå greit.
Kjernemuskulatur er alfa og omega ifht det meste. Spesielt bekkenløsning. Får ikke gjort så mye med det nå, men det funker etter fødsel :) denne gangen skal jeg starte tidligere enn sist.

Ja, kjøpt hus. Så må fikse penger. Så nytt kontraktsmøte på fredag for vår leilighet.
Babysvømming høres så kjempekoslig ut :)
Skal si du har fått gjort litt idag ja :)

Gratulerer med hus:) Stort? Nytt? Mye å gjøre med det?:)

Vi stortrives på babysvømmingen. Han elsker det.

Huff, God bedring.
Veldig fin dag her.
Bortsett fra timen hos kiropraktoren kanskje, det er auau:P
Takk for det:)
Så bra at dere har hatt en fin dag. Aldri prøvd kiropraktor selv. Regner med du føler deg bedre nå da?

Back
Topp