Skravletråd :)

Hva slags suppe skal du lage??:)
Det blir en form for kjøtt/grønnsaksuppe. Har litt strimlet okse i fryseren som jeg freser opp, gulerøtter, poteter, kålrot, sellerirot, persillerot, blader fra persille og selleri, og kjøttpølse. Også litt grønnsaks og kjøtt fond...

Ja, dumt tunga er på bedringens vei når vi er hos lege...:rolleyes: men, men...håper vi får noen svar uansett!
Han har blitt så tynn disse dagene, stakkars...:(
Ja, altså bra han blir bedre og dumt du fikk time så sent, er vel det som blir mest korrekt å si:p Huff, lille vennen...

Håper alle får en fin dag:)

Det blir en form for kjøtt/grønnsaksuppe. Har litt strimlet okse i fryseren som jeg freser opp, gulerøtter, poteter, kålrot, sellerirot, persillerot, blader fra persille og selleri, og kjøttpølse. Også litt grønnsaks og kjøtt fond...
Mmm...hørtes nydelig ut:D
Flink du er!

Man må vel være vant til det;)
Alt blir en vane;)
Det som er verst er faktisk omstillingen fra å jobbe natt til å ha fri.... Kan jo ikke sitte oppe til kl 04 når jeg har fri, og får heller ikke sove kl 23 fordi jeg er vant til å være sent oppe:oops:

Haha.. nei, lurte på om du hadde invitert hjem hele nabolaget liksom:p
Håper det dukker opp en i magen snart! Kanskje ikke 10, men en av gangen:p

Ah ;)
Nei, får da inderlig håpe at jeg slipper 10 i magen :eek:
Hehe.
2 hadde ikke gjort noe da ;)

Haha...ja, det hørtes mer smart ut:p
Jeg er selvfølgelig ikke lei meg fordi han blir bedre:oops::p
Ikke sant!? Sånn er det med alle "feil". Jeg er jo elektriker og det er umulig å finne en feil som er periodisk. Kunden hadde feil i går og når jeg kommer er den borte. Også kommer feilen tilbake dagen etter... Hvis dem ikke får gitt noe svar på torsdag fordi han har blitt bedre, får du høre om du kan komme med en gang neste gang det skjer. De har vel en form for "dropp inn" der også, som hos legen. Akuttime heter det kanskje. Det er jo tross alt et lite barn vi har med å gjøre.

Alt blir en vane;)
Det som er verst er faktisk omstillingen fra å jobbe natt til å ha fri.... Kan jo ikke sitte oppe til kl 04 når jeg har fri, og får heller ikke sove kl 23 fordi jeg er vant til å være sent oppe:oops:
Ja, det skjønner jeg. Jeg jobbet skift en gang... 7-15 og 15-23... Jeg klarte ikke det engang,jeg. Er litt for A4 menneske;)

Ikke sant!? Sånn er det med alle "feil". Jeg er jo elektriker og det er umulig å finne en feil som er periodisk. Kunden hadde feil i går og når jeg kommer er den borte. Også kommer feilen tilbake dagen etter... Hvis dem ikke får gitt noe svar på torsdag fordi han har blitt bedre, får du høre om du kan komme med en gang neste gang det skjer. De har vel en form for "dropp inn" der også, som hos legen. Akuttime heter det kanskje. Det er jo tross alt et lite barn vi har med å gjøre.
Ja, spurte damen som ringte om det, og det var bare å komme neste gang han var skikkelig plaget:)
Håper de finner ut noe nå allikevel, men kjekt å vite at vi har "åpen retur":D

Back
Topp