Skravletråd :)

Ja, veldig spennende:D
Han var litt bedre i natt heldigvis..
Bra han er bedre, men likevel dumt om det går over før vi finner ut hva det er. Veldig greit å vite til neste gang, så man kan lindre på dagene som er mest ille for gutten.

Mannen sa han ikke hadde hørt et pip:D så satser på at det stemmer, at det bare ikke er mannen som sover tungt:p
Hulerboermannen kan sove gjennom gråt hvis han vet det er jeg som skal ha ansvaret, men de gangene det er han som skal ha natteansvaret, så våkner han alltid med en gang.

Haha. Jeg glimter til innimellom. Ja, alle kan gjøre feil. I mitt tilfelle kan det derimot få svære konsekvenser. Så hadde jeg gått hjemme i god tro den var forstua, så er sjansen stor for meg å få blodpropp. Måtte begynne rett på dobbel dose med blodfortynnende så fort jeg kom på sykehuset. Så det hadde ikke kosta legevakten noe å sendt meg ut for en sjekk. Hu har ikke x ray syn. Så å være 100% sikker i sin sak var litt dumt da :) Klaga ikke på annet enn jeg syns de burde sende folk ut med mistanke om brukket/forstuet.

God morgen igjen forresten :D

God formiddag ;)
Fikk du sove godt?

Huff, bra du kom deg til legen og fikk sjekket det da :)
Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite ;)
Nei, 100% sikker er umulig å være uten et bilde, så det var jo veldig spesielt å si da...
Men godt at det gikk bra når det først skulle gå så galt ;)

Aha...det forklarer endel:p

Var ikke så det plutselig dukka opp noen fra skap og sånt hjemme liksom.. :p haha :D
Kan godt dukke opp en i magen snart da :)

God formiddag:p
Jeg har akkurat stått opp, og venter nå på vaskedama!
Ingen planer før nattevakt igjen i kveld:)
Du da??

Sender du den vaskedama di til meg etterpå da eller? Hehe :)

God morgen alle sammen :)
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt hus :) overtakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til :D
Gratulerer med nytt hus:D

Fjellbygd i Trøndelag..... 4 dager til termin, så i dag legger min kjære om til vinterdekk på den ene bilen sånn i tilfelle vi må i vei på sen kveld, natt eller tidlig morgen..... ;) Kjipt å kjøre utfor vei til føden liksom, lite lyst til å føde i en bil i ei grøft........ :-p
Lykke til med siste innspurt:D
Så spennende!!

Bra han er bedre, men likevel dumt om det går over før vi finner ut hva det er. Veldig greit å vite til neste gang, så man kan lindre på dagene som er mest ille for gutten.
Ja, dumt tunga er på bedringens vei når vi er hos lege...:rolleyes: men, men...håper vi får noen svar uansett!
Han har blitt så tynn disse dagene, stakkars...:(

Hulerboermannen kan sove gjennom gråt hvis han vet det er jeg som skal ha ansvaret, men de gangene det er han som skal ha natteansvaret, så våkner han alltid med en gang.
Er nok sånn her også når jeg er på nattevakt:D
Er jeg hjemme så våkner han aldri!! Eller bare later som han sover:p

Var ikke så det plutselig dukka opp noen fra skap og sånt hjemme liksom.. :p haha :D
Kan godt dukke opp en i magen snart da :)
Haha.. nei, lurte på om du hadde invitert hjem hele nabolaget liksom:p
Håper det dukker opp en i magen snart! Kanskje ikke 10, men en av gangen:p

Back
Topp