Bra han er bedre, men likevel dumt om det går over før vi finner ut hva det er. Veldig greit å vite til neste gang, så man kan lindre på dagene som er mest ille for gutten.Ja, veldig spennende
Han var litt bedre i natt heldigvis..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra han er bedre, men likevel dumt om det går over før vi finner ut hva det er. Veldig greit å vite til neste gang, så man kan lindre på dagene som er mest ille for gutten.Ja, veldig spennende
Han var litt bedre i natt heldigvis..
Hulerboermannen kan sove gjennom gråt hvis han vet det er jeg som skal ha ansvaret, men de gangene det er han som skal ha natteansvaret, så våkner han alltid med en gang.Mannen sa han ikke hadde hørt et pipså satser på at det stemmer, at det bare ikke er mannen som sover tungt
![]()
Haha. Jeg glimter til innimellom. Ja, alle kan gjøre feil. I mitt tilfelle kan det derimot få svære konsekvenser. Så hadde jeg gått hjemme i god tro den var forstua, så er sjansen stor for meg å få blodpropp. Måtte begynne rett på dobbel dose med blodfortynnende så fort jeg kom på sykehuset. Så det hadde ikke kosta legevakten noe å sendt meg ut for en sjekk. Hu har ikke x ray syn. Så å være 100% sikker i sin sak var litt dumt daKlaga ikke på annet enn jeg syns de burde sende folk ut med mistanke om brukket/forstuet.
God morgen igjen forresten![]()
Når sover du egentlig?God formiddag![]()
Aha...det forklarer endel![]()
God formiddag
Natten gikk kjempe fint, og sov godt på morgenkvisten
Håper trøttheten går over![]()
God formiddag
Jeg har akkurat stått opp, og venter nå på vaskedama!
Ingen planer før nattevakt igjen i kveld
Du da??
Gratulerer med nytt husGod morgen alle sammen
Nettopp levert i bhg og skal spise litt frokost etterhvert. Og se en episode av scandal. Skal på kontraktsmøte idag og signere papirer på nytt husovertakelse om ei uke.
Åh herregud! Trodde det var 14 dager til![]()
Hva slags suppe skal du lage??Takk for det. Jeg skal også lage hjemmelagd suppe![]()
God dagGod morgen jenter. Her er det -6 i dag.... Sitter her med stormagen og lurer på om jeg skal gidde å gjøre noe eller bare kaste de hovne beina mine opp i sofaen og sitte her....![]()
Lykke til med siste innspurtFjellbygd i Trøndelag..... 4 dager til termin, så i dag legger min kjære om til vinterdekk på den ene bilen sånn i tilfelle vi må i vei på sen kveld, natt eller tidlig morgen.....Kjipt å kjøre utfor vei til føden liksom, lite lyst til å føde i en bil i ei grøft........
![]()
Ja, dumt tunga er på bedringens vei når vi er hos lege...Bra han er bedre, men likevel dumt om det går over før vi finner ut hva det er. Veldig greit å vite til neste gang, så man kan lindre på dagene som er mest ille for gutten.
Takk og takk......Lykke til med siste innspurt
Så spennende!!
Er nok sånn her også når jeg er på nattevaktHulerboermannen kan sove gjennom gråt hvis han vet det er jeg som skal ha ansvaret, men de gangene det er han som skal ha natteansvaret, så våkner han alltid med en gang.
Sov fra kl 04 til 1030Når sover du egentlig?
Haha.. nei, lurte på om du hadde invitert hjem hele nabolaget liksomVar ikke så det plutselig dukka opp noen fra skap og sånt hjemme liksom..haha
Kan godt dukke opp en i magen snart da![]()
Nei, desverre...bare småskurkerSå bra
Mange skurker i natt?![]()
Det kan jeg gjøreSender du den vaskedama di til meg etterpå da eller? Hehe![]()
Kan du ikke bare bli der da?!Takk og takk......Og forresten ikke kommet meg ut av sofaen enda......
![]()