Dei sjeldne gongane det er detDeilig det og ja. Spesielt når det er over 30 grader ute![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dei sjeldne gongane det er detDeilig det og ja. Spesielt når det er over 30 grader ute![]()
Dei sjeldne gongane det er det![]()
Ja, me får nyte det når me kanVar det en god stund i sommer da, så da var det sinnsykt deilig![]()
Haha, håpar du slapp å ha med dei 10 i dusjen!Da var dusjen unnagjort
Ganske slitsoms med 10 unger som gjør alt motsatt av det jeg sier...![]()
Haha, håpar du slapp å ha med dei 10 i dusjen!
6 kan vel fort føles ut som 10Hahaha
Heldigvis så slapp jeg å ta de med hjem også
Var vel forsåvidt bare 6 av de som gjorde det motsatte da, men allikevel :/ deilig med høstferie fra treninga neste uke![]()
6 kan vel fort føles ut som 10
Skjønne at det blir greitt med ei veke fri då ja
Kva var det du trente med dei igjen? Litt gløymsk![]()
Kult! Kor gamle er ungane? Høyres ut som det kan bli heftig om dei spring rundt og gjer motsatt av kvarandreJa, de var jo 10 unger der da. Men noen av de var faktisk flinke.
Trener Taekwondo![]()
Kult! Kor gamle er ungane? Høyres ut som det kan bli heftig om dei spring rundt og gjer motsatt av kvarandre![]()
Hehe, er jo ein livlig alder då!Det er kjempegøy
De er fra 6-8 år
Ganske slitsomt når alle skal snakke i munnen på hverandre og sånt, og de de ikke gidder å høre på meg i det hele tatt. De som har vært der lengst er blitt veldig flinke da.
Prøvde å si at de skulle få legge meg i bakken om de var flinke gjennom hele treningahahaha
De syntes ikke selv de hadde vært flinke nok når vi kom til slutten av timen, så det er faktisk en fremgang![]()
Hehe, er jo ein livlig alder då!
Men ser for meg det er veldig kjekt, og slitsomt![]()
Svart belte du då?Joda, er veldig gøy
Og det er jo en kjempefin trening fpr meg og da![]()
Svart belte du då?![]()
Bra det dåNeida, bare rødt med en svart stripe (skal ha tre før jeg kan ta svart)
Men er blant de høyeste graderte![]()
Bra det dåhar du holdt på lenge?
Wow! Så kult. Skal ikke kødde med deg daNeida, bare rødt med en svart stripe (skal ha tre før jeg kan ta svart)
Men er blant de høyeste graderte![]()
Kjekt! Trur du at du skal holde på lenge før du har dei tre svarte stripene då?Startet i 2003 og holdt på i ca 9 mnd.
Ble "kastet" ut av eksen min som var instruktør der
Startet så opp igjen i Mars 2013 i en annen klubb![]()
Wow! Så kult. Skal ikke kødde med deg da![]()
Kjekt! Trur du at du skal holde på lenge før du har dei tre svarte stripene då?