Trøndelag her og måtte tine av bilen før jeg kunne kjøre poden i barnehagen i morges..... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Treningsrunden ferdig, var både kaldt og surt i dag synes jeg.
God morgen. Og god bedring til alle små og store![]()
Her blir det fysio i dag![]()
Uff ja. Her har det snødd inatt! Skal heldigvis 90 mil Sør i dag![]()
Ja! Narvik... Men den er borte i byen da, kun på fjellet nå.
Litt tidlig, september liksom. Rart å se alle bilene med snø på taket. Var jo nettopp sommer jo!
Holy crap.. meg og de travle helgene mine!!
hvordan går det jenter.. hatt en fin helg?
Trøndelag her og måtte tine av bilen før jeg kunne kjøre poden i barnehagen i morges.....![]()
Takk, prøverå bli hvertfallSå flink du er![]()
Drikk nypeekstrakt. Om ikke ørebetennelsen går over må du nok ha penicilin. Hvor lange har du hatt den?Noen som har gode råd mot forkjølelse og øreverk? Jeg blir sprø snart
Neida... på lørdag fikk jeg overraskende besøk av farmor, farfar, pappa og traktoren lastet med kanklipper, ryddesag, hekkesag osv osv.. Så da brukte vi hele lørdagen på å rydde i hagen.. Å den er storHei du! Du har drevet med i helga nå da?
Helga har vært bra her. Jobbet hele helga med drenering![]()
Klarer meg stort sett uten pencilin, håper det denne gangen også. En ukes tid sånn ca.Drikk nypeekstrakt. Om ikke ørebetennelsen går over må du nok ha penicilin. Hvor lange har du hatt den?
Jogger. Hjemme driver jeg med litt forskjellig.
Hva trener du da ?
Det er jo kjølig om natta, men tror ikke det har vært frost enda...Det håper jeg også
Jogge er slitsomt, du vet det eller?Jogger. Hjemme driver jeg med litt forskjellig.![]()
He he ja det vet jegJogge er slitsomt, du vet det eller?
Tror ikke det har vært det nei, håper det venter til november før det blir det ogsåDet er jo kjølig om natta, men tror ikke det har vært frost enda...
Neida... på lørdag fikk jeg overraskende besøk av farmor, farfar, pappa og traktoren lastet med kanklipper, ryddesag, hekkesag osv osv.. Så da brukte vi hele lørdagen på å rydde i hagen.. Å den er stor![]()
Terrassen er ferdig vasket og klar til maling. Må bare vente til den er blitt tørr.
Jogger. Hjemme driver jeg med litt forskjellig.![]()
Jogge er slitsomt, du vet det eller?