Huff da! Stakkars lilleGod tur hjem
Jeg er hjemme med gutt som ikke er i form...må få en time hos lege idag
Ellers ingen planer før nattevakt i natt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da! Stakkars lilleGod tur hjem
Jeg er hjemme med gutt som ikke er i form...må få en time hos lege idag
Ellers ingen planer før nattevakt i natt!
Takk for detGod bedring til den syke
Flink du erTreningsrunden ferdig, var både kaldt og surt i dag synes jeg.
God formiddagGod morgen. Og god bedring til alle små og store![]()
Her blir det fysio i dag![]()
Fortsatt ikke bra...Eple brukte jeg bare som eksempel fordi det var det eneste jeg husket at du hadde sagt at han hadde spisten venninne av meg klarte å svelge en veps som faktisk stakk henne bakerst på tunga. Hun skjønte ikke hva som faktisk hadde skjedd før hun stakk fingeren i halsen og kastet opp kreket, og det kun fordi hun følte noe satt fast. Da klarer ikke en 3 åring å skjønne at han har blitt stukket heller. At det skal skje to ganger med en mnd mellomrom er jo litt rart... Det er hvertfall en teori. Jentungen sugde så hardt på puppen som nyfødt at jeg fikk vannblemmer på vorta, men tunga hennes var like fin. Vet ikke hvordan det er med smokk... Smokken kan hvertfall ikke få blemmer eller bli sår... Kan han ha bitt seg i tunga under lek? Det er jo vondt det også... Er han bedre i dag?
God formiddagGod morgen![]()
Takk for detGod bedring![]()
Snø?!?!Uff ja. Her har det snødd inatt! Skal heldigvis 90 mil Sør i dag![]()
Han sovnet heldigvis før jeg rakk å gi pilleHuff da! Stakkars lillesovnet han etter han fikk pille? Sovet greit gjennom natta? Håper legen ikke bare flisespikker dette, men tar en grundig sjekk.
snø? Uff det var tidligUff ja. Her har det snødd inatt! Skal heldigvis 90 mil Sør i dag![]()
God morgenGod morgon/formiddag![]()
Ja! Narvik... Men den er borte i byen da, kun på fjellet nå.Snø?!?!fysj da
![]()
Uff, det var litt tidlig med snø syns eg...Ja! Narvik... Men den er borte i byen da, kun på fjellet nå.
Litt tidlig, september liksom. Rart å se alle bilene med snø på taket. Var jo nettopp sommer jo!
Ja. Men den legger seg nok ikkeUff, det var litt tidlig med snø syns eg...
Så lenge det er tørt syns eg det er deilig med kald frisk luftJa. Men den legger seg nok ikkemen det er kaldt, 3 grader eller noe.
Jo, for all del! Håper bare vi finner ut av hva det er. Barna våre skal ikke ha vondt.Fortsatt ikke bra...
Nå har det kommet en hvit flekk på tunga også.... Time hos lege kl 11
Tusen takk for langt svar og tips!! Setter veldig pris på det![]()
Det var sånn det varGod formiddag![]()
Var ikke tørt akkurat nei.... Men kjente det ikke gjor så mye. Sikkert for at jeg vet at det ikke er snø hjemmeSå lenge det er tørt syns eg det er deilig med kald frisk luftmen snøen kan vente litt til
![]()
Eller henvisning videre... Når har du time?Han sovnet heldigvis før jeg rakk å gi pillestrøk han på ryggen i 45 minutter...
Sovet greit, men sutret og grått litt innimellom
Går ikke fra legen før jeg får svar![]()