Sesam stasjon! Var tom med på serien! Om jeg var stolt 4 (??) åring!
også elsket jeg mumfie, den elefanten med flyvende grisen
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sesam stasjon! Var tom med på serien! Om jeg var stolt 4 (??) åring!også elsket jeg mumfie, den elefanten med flyvende grisen
Ja, fraglene jaJeg var så glad i fraglene, men var redd de snakkende løv/kompost haugene
Portveien 2, tøydukke anna, jul i skomakergata, midt i smørøyet og alle de kule seriene de viste (frida, borgen skole, mysteriet med det levende lik, pelle parafins bøljeband osv), streken (la ligna).
Det var for de store, småungene fikk gå å legge segDigget midt i smørøyet... De gangene eg fikk lov av storesøsken å se det... De mente det var storebarn TV og eg måtte legge meg... Hrmf...![]()
Det var for de store, småungene fikk gå å legge seg![]()
Hehe, ja riktig!Åååå, den elefanten med grisen meinar eg å hugse! Gjekk på laurdagar?
Hehe, ja riktig!husker jeg gledet meg sååå mye! Trur tom vi tok de opp på vhs
Hehe, ja riktig!husker jeg gledet meg sååå mye! Trur tom vi tok de opp på vhs
Hehe ja! Jeg kommer til å sitte like klistrert til skjermenSer no at alle episodane ligge på youtube! Denna skal Jr få sjå på![]()
Å ja! Bompibjørnene var sååå moro!Ååååå, bompibjørnene! Hipp hurraaaaaaa, for her kommer bompibjørneneeeeee![]()
Ja, alt av Astrid Lindgren elsket jeg! Spesielt PippiMummi, flukten fra dyreskogen, brannman sam, emil i lønneberget,fraglene, ronja røverdatter å barna bakkebygrenda å bombibjørnene var vell det jeg så men mummi var jeg helt hekta på ifølge av min mor![]()
Her å ho har laga så mye fintJa, alt av Astrid Lindgren elsket jeg! Spesielt Pippi![]()
Åja! Pippe, emilJa, alt av Astrid Lindgren elsket jeg! Spesielt Pippi![]()