Favoritt barne-tv

Sesam stasjon! Var tom med på serien! Om jeg var stolt 4 (??) åring!:D også elsket jeg mumfie, den elefanten med flyvende grisen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: EJ
Sesam stasjon! Var tom med på serien! Om jeg var stolt 4 (??) åring!:D også elsket jeg mumfie, den elefanten med flyvende grisen:)

Åååå, den elefanten med grisen meinar eg å hugse! Gjekk på laurdagar?

Portveien 2, tøydukke anna, jul i skomakergata, midt i smørøyet og alle de kule seriene de viste (frida, borgen skole, mysteriet med det levende lik, pelle parafins bøljeband osv), streken (la ligna).

Kalle Klovn :D

Jeg var så glad i fraglene, men var redd de snakkende løv/kompost haugene

Jeg var så glad i fraglene, men var redd de snakkende løv/kompost haugene
Ja, fraglene ja :) doserne var så søte :D komposthaugen og de gorgene (?) var skumle.

Portveien 2, tøydukke anna, jul i skomakergata, midt i smørøyet og alle de kule seriene de viste (frida, borgen skole, mysteriet med det levende lik, pelle parafins bøljeband osv), streken (la ligna).

Digget midt i smørøyet... De gangene eg fikk lov av storesøsken å se det... De mente det var storebarn TV og eg måtte legge meg... Hrmf... :P

Digget midt i smørøyet... De gangene eg fikk lov av storesøsken å se det... De mente det var storebarn TV og eg måtte legge meg... Hrmf... :P
Det var for de store, småungene fikk gå å legge seg :p

Det var for de store, småungene fikk gå å legge seg :p

Eg gikk å la meg... Tilfeldigvis forbi sikringsskapet og slo ut sikringen i stuen.. :D så kunne de bare sitte der og glo i veggen :P

Åååå, den elefanten med grisen meinar eg å hugse! Gjekk på laurdagar?
Hehe, ja riktig!:) husker jeg gledet meg sååå mye! Trur tom vi tok de opp på vhs:p

• Liker
Reactions: EJ
Ååååå, bompibjørnene! Hipp hurraaaaaaa, for her kommer bompibjørneneeeeee :D

Hehe, ja riktig!:) husker jeg gledet meg sååå mye! Trur tom vi tok de opp på vhs:p

Ser no at alle episodane ligge på youtube! Denna skal Jr få sjå på :D

• Liker
Reactions: BMC
Husker nesten ikke hva jeg likte best:p men ihvertfall fraglene❤️ og så elsket jeg å se midt i smørøyet når jeg var litt eldre:p

Mummi, flukten fra dyreskogen, brannman sam, emil i lønneberget,fraglene, ronja røverdatter å barna bakkebygrenda å bombibjørnene var vell det jeg så men mummi var jeg helt hekta på ifølge av min mor :p

Mummi, flukten fra dyreskogen, brannman sam, emil i lønneberget,fraglene, ronja røverdatter å barna bakkebygrenda å bombibjørnene var vell det jeg så men mummi var jeg helt hekta på ifølge av min mor :p
Ja, alt av Astrid Lindgren elsket jeg! Spesielt Pippi:)

Back
Topp