Detvar jo ikke så smartJa, vi kappa vannledningen med gravemaskinen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Detvar jo ikke så smartJa, vi kappa vannledningen med gravemaskinen![]()
Hadde jeg bare funnet alle gavene jeg har kjøpt, så hadde det vært koseligÅåh...så koselig da![]()
Må si jeg fortrakk fredag best av de to varianteneInteressante kvelder vil jeg siihvertfall variert
![]()
Aldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?Bruker jordbær, blåbær og kiwi
Du da?
Detvar jo ikke så smart
Åååååå..... misunnelig! Begynner å bli ferdig med kalender da om ikke annet.Pakker inn julegaver jeg, gal dame har jeg blitt..
Det blir nok deilig med terrasse jaher ble det visst bygd en i 2012, og de tenkte visst ikke kjempelangt i forhold til drenering. Får vi måtte np grave opp under der for hånd
hahaha
Greit å sette fagfolk på ting da ja, men er jo fortsatt mye som kan gjøres selv da, med en handy mann
Kjekt med hjelp i hagen også![]()
Da var vi ferdig for dagen, og jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt fri i morra ogtror det blir tidlig kvelden i dag ja..
Hurradeilig med fint vær og skogstur!
Se på toysr us på nett, finner sikkert pris der.
Uff daJa, vi kappa vannledningen med gravemaskinen![]()
Har du gjemt dem??Hadde jeg bare funnet alle gavene jeg har kjøpt, så hadde det vært koselig![]()
Skjønner denMå si jeg fortrakk fredag best av de to variantene![]()
Har desverre ikke noe bilde, neiAldri lagd det, og bare smakt det en gang. Det var på 17. Mai. Den var da med blåbær, jordbær og bringebær. Jeg er ikke så glad i blåbær, men det gjør seg veldig med den fargen. Hadde kanskje droppet blåbær og Kiwi hørtes jo digg ut på, så det kunne jeg nok gjort. Hadde også brukt de to andre bærene. Har du bilde av din?
Så flinke dere er til å stå påDa var vi ferdig for dagen, og jeg kjenner jeg gjerne skulle hatt fri i morra ogtror det blir tidlig kvelden i dag ja..
Koselig med besøk daHer har poden besøk av to kompiser, de sendes snart hjem for poden skal dusje og spise kvelds.
Ååh...hørtes veldig koselig utVi har vært på tur i skogen i dag. Kjempe kos. Hadde med oss nistepakke og kakao![]()