Pizza på dugnad kan umulig være feilMannen skal på dugnad i barnehagen i morgen og da er det alltid noen som har med seg noe å spise på og det er lenge siden vi tok med noe.
Den skal deles i mindre stykker når den er kald og tas med i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pizza på dugnad kan umulig være feilMannen skal på dugnad i barnehagen i morgen og da er det alltid noen som har med seg noe å spise på og det er lenge siden vi tok med noe.
Den skal deles i mindre stykker når den er kald og tas med i morgen
Æææ, så kjedelig!Bv har stoppetkastet ut igjen
![]()
Jepp... men det går jo ikke så fort nå.Æææ, så kjedelig!
Bv har stoppetkastet ut igjen
![]()
Sant, faller fra flere og flereJepp... men det går jo ikke så fort nå.
Haha... kanskje det... kvalm i dag da stakkarKanskje BV er gravid og kaster ut istedenfor å kaste opp![]()
Pizza på dugnad kan umulig være feil![]()
Hehe, også en måte å si det påKanskje BV er gravid og kaster ut istedenfor å kaste opp![]()
Klart det blir bra. Hva har du på?Tror det blir bra
Forståelig... mange trøtte her i dag. Deriblant megSant, faller fra flere og flere
Haha... kanskje det... kvalm i dag da stakkar![]()
Vi får krysse fingrene!Får bar håpe den ikke forblir det for lenge
Klart det blir bra. Hva har du på?
Ja hadde håpet vi andre kunne bli gravid istedeFår bar håpe den ikke forblir det for lenge
Innafor det på en dugnadNoe så enkelt som slik toro pizza-saus, sopp, paprika, mais, karbonadedeig og ost...
LOL! (Føler meg virkelig nerd når jeg skriver dette!)Kanskje BV er gravid og kaster ut istedenfor å kaste opp![]()
Det hadde fungert mye bedre! Da hadde vi også sluppet denne utkastingen fra appenJa hadde håpet vi andre kunne bli gravid istede![]()
Er du med i skravlekonkurransen?Jeg må ha 7 innlegg til i dag...
Det er jo ikke rart. Er jo bare nerder som skriver detLOL! (Føler meg virkelig nerd når jeg skriver dette!)