Felles skravle 2015

Jeg har fortsatt kjøkkentjeneste med kokkelering og rydding, så rekker ikke nytt på nytt. Lenge siden jeg har sett det! Er det fortsatt bra?
Det er kun bra om man har fått med seg litt nyheter den siste uka. Det har ikke jeg denne uka.

Hihi... blir kastet ut av appen også til tider. Går for fort for den ;)
Det skjedde mye med meg før også. Hender fortsatt innimellom, men ikke så ofte om jeg står stille på en tråd, mer om jeg går ut av en tråd for å gå inn på en annen...

Det er kun bra om man har fått med seg litt nyheter den siste uka. Det har ikke jeg denne uka.
Nyheter leser jeg jo hver dag, men det er ikke alle overskriftene jeg klikker meg inn på. Noe av det som står i avisene er virkelig uinteressant!

På fredager er det faktisk lov :)
Ja har faktisk vært en lang og travel uke! Har faktisk meldt meg på en gruppetime 09:30 i morgen. Nå mååå jeg beg å trene igjen. Var flink før jeg ble gravid - minst 3ganger i uken. Så ble jeg så dårlig, og nå sliter jeg med å komme igang igjen :(

Ja har faktisk vært en lang og travel uke! Har faktisk meldt meg på en gruppetime 09:30 i morgen. Nå mååå jeg beg å trene igjen. Var flink før jeg ble gravid - minst 3ganger i uken. Så ble jeg så dårlig, og nå sliter jeg med å komme igang igjen :(
Hva trener du? Jeg har ikke vært på treningssenter før flere mnd før jeg ble gravid, men burde virkelig komme tilbake igjen. Tenkte på spinning som kondisjonstrening og noe styrke i tillegg, men vet ikke helt hvilke øvelser som er lure når man er gravid.

Back
Topp