Strikking...

Vi vet jo ikke kjønn så jeg hadde lyst til å lage noe enkelt som kan brukes til hentesett for jente. Om vi får gutt igjen blir det jo en fin gave til noen andre. Kjolen var kjempe enkel og rask å hekle! Tips tips! :)

Vis vedlegget 75741


Sent from my iPhone using BV Forum

Ooooh jeg kjenner misunnelsen tar meg.. Just my cup of tea!
 
Vis vedlegget 75088
Da var hentesettet til jenta ferdig:) Men som samboer så fint sa "vi kan jo hente henne når er to år da". Med andre ord, det er litt stort. Gleder meg til å bruke det, men det blir nok et annet antrekk hjem fra sykehuset, med mindre det er en gigantisk baby:p Det er min mor som har strikket:)
Da får vi en lik jakke i dag, bare 0mnd. Så da passer det nok når hun blir født:)
 
Vis vedlegget 75088
Da var hentesettet til jenta ferdig:) Men som samboer så fint sa "vi kan jo hente henne når er to år da". Med andre ord, det er litt stort. Gleder meg til å bruke det, men det blir nok et annet antrekk hjem fra sykehuset, med mindre det er en gigantisk baby:p Det er min mor som har strikket:)
img20140917_135005.jpg
Har fått en ekstra lue til hentesettet:) Og som jeg nevnte tidligere har vi fått jakken i 0mnd, slik at hele settet passer til nyfødt. Har i tillegg jakken for 3 mnd, som ser ut som om den passer en 2 åring:) Synes settet ble veldig søtt da. Gleder meg til å ta det på henne:)
 
Back
Topp