Felles skravle 2015

Tydeligvis... Man har kanskje mer nervetråder i huden enn midt inni kroppen? Nå får jeg en støtdemper i front på magen, så da kjenner man mindre?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Syns fremdeles det er rart siden jeg kjenner det liksom inni ikke i huden

Godt poeng, for jeg også kjenner det jo rimelig godt inni nå, men ikke da hun var svakere. Hvor langt er du på vei nå? Prøvde dem å se etter kjønn?

♡Jente 05.07.2013♡

Er etter mens-termin 12+2, hun påstod 12+3.
Etter BV sin kalkulator har jeg termin 1. april, hun mente fra datamaskinen sin 29. mars etter mensen.
Dataen hennes regner tydeligvis bare 40 uker, ikke 40+3.

Jeg holder på 1. april frem til OUL siden jeg syns det er en kul dato :P

Er litt tidlig å se etter kjønn, men profilen til Spirelille er helt lit den eldsten hadde på UL så jeg tror det er en gutt :P

Det var DET da

Ser jo at klokka er over 22, så da burde jeg sånnsett legge meg. Jeg har vekkingfast på 5.50, noe som er 5 min senere enn vi hadde før ferien, og medfører at jeg konstant er litt sent ute av døra, så jeg burde skru den frem...

Min vekkeklokke er på kl 06:00...
Har fått laget grøten nå.
Nå gjenstår bare dusjen...

Er bare så vanskelig å komme i seng når mannen ikke er hjemme

Etter BV sin kalkulator har jeg termin 1. april, hun mente fra datamaskinen sin 29. mars etter mensen.

Jeg holder på 1. april frem til OUL siden jeg syns det er en kul dato :p

Er litt tidlig å se etter kjønn, men profilen til Spirelille er helt lit den eldsten hadde på UL så jeg tror det er en gutt :p

Ehh, 40+0? Det har jo ALDRI vært standard i norge (i nyere tid i alle fal), det er 40+2 eller 40+3!

1. april er en kul dato det. Kjenner ei som er født da. Ikke like kult når ingen i klassen kom i bursdagen fordi de trodde hun tullet når hun inviterte...

Jeg holder på 1. april frem til OUL siden jeg syns det er en kul dato :P

Er litt tidlig å se etter kjønn, men profilen til Spirelille er helt lit den eldsten hadde på UL så jeg tror det er en gutt :P
Dette blir spennende altså :D

♡Jente 05.07.2013♡

Min vekkeklokke er på kl 06:00...
Har fått laget grøten nå.
Nå gjenstår bare dusjen...

Er bare så vanskelig å komme i seng når mannen ikke er hjemme

Min er hjemme nå, etter FAU og fotballkamp. Nå er det bare fotball påtv da, tydeligvis.

Jeg planlegger å legge meg.om ikek så lenge. Tror jeg

Ehh, 40+0? Det har jo ALDRI vært standard i norge (i nyere tid i alle fal), det er 40+2 eller 40+3!

1. april er en kul dato det. Kjenner ei som er født da. Ikke like kult når ingen i klassen kom i bursdagen fordi de trodde hun tullet når hun inviterte...

Hun brukte datamaskinen, ikke den snurre tingen.
Det er nesten bare i Norge man ikke bruker 40+0, og er ikke sikkert den programvaren er utviklet i Norge...

Back
Topp