Fin planBurde gå og lage havregrøt nå, koker opp og lar den svelle over natten litt som dynegrøt.
Sparer tid om morgenen.
Så gå i dusjen.
Skal opp kl 0600 i morgen tidlig
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fin planBurde gå og lage havregrøt nå, koker opp og lar den svelle over natten litt som dynegrøt.
Sparer tid om morgenen.
Så gå i dusjen.
Skal opp kl 0600 i morgen tidlig
Tydeligvis... Man har kanskje mer nervetråder i huden enn midt inni kroppen? Nå får jeg en støtdemper i front på magen, så da kjenner man mindre?
♡Jente 05.07.2013♡
Halvparten kom som en overraskelse.
♡Jente 05.07.2013♡
Fin plan
♡Jente 05.07.2013♡
Godt poeng, for jeg også kjenner det jo rimelig godt inni nå, men ikke da hun var svakere. Hvor langt er du på vei nå? Prøvde dem å se etter kjønn?Syns fremdeles det er rart siden jeg kjenner det liksom inni ikke i huden
Jeg også. Vanskelig.Må bare komme meg opp av sofaen
Ja, var dårligere tilstand enn det jeg kunne befare visuelt på visning og overtagelse.Uff da..
Surt
Halvparten kom som en overraskelse.
♡Jente 05.07.2013♡
I know, men sa får vi det fint etterpå daSure peng![]()
Har dere spilt spill?Oy som dere har skravlet. Har hatt besøk her![]()
Må bare komme meg opp av sofaen
I know, men sa får vi det fint etterpå da
♡Jente 05.07.2013♡
Godt poeng, for jeg også kjenner det jo rimelig godt inni nå, men ikke da hun var svakere. Hvor langt er du på vei nå? Prøvde dem å se etter kjønn?
♡Jente 05.07.2013♡
Så koseligOy som dere har skravlet. Har hatt besøk her![]()
Det var DET da
Ser jo at klokka er over 22, så da burde jeg sånnsett legge meg. Jeg har vekkingfast på 5.50, noe som er 5 min senere enn vi hadde før ferien, og medfører at jeg konstant er litt sent ute av døra, så jeg burde skru den frem...
Er etter mens-termin 12+2, hun påstod 12+3.
Etter BV sin kalkulator har jeg termin 1. april, hun mente fra datamaskinen sin 29. mars etter mensen.
Dataen hennes regner tydeligvis bare 40 uker, ikke 40+3.
Jeg holder på 1. april frem til OUL siden jeg syns det er en kul dato
Er litt tidlig å se etter kjønn, men profilen til Spirelille er helt lit den eldsten hadde på UL så jeg tror det er en gutt![]()
Dette blir spennende altsåEr etter mens-termin 12+2, hun påstod 12+3.
Etter BV sin kalkulator har jeg termin 1. april, hun mente fra datamaskinen sin 29. mars etter mensen.
Dataen hennes regner tydeligvis bare 40 uker, ikke 40+3.
Jeg holder på 1. april frem til OUL siden jeg syns det er en kul dato
Er litt tidlig å se etter kjønn, men profilen til Spirelille er helt lit den eldsten hadde på UL så jeg tror det er en gutt![]()
Min vekkeklokke er på kl 06:00...
Har fått laget grøten nå.
Nå gjenstår bare dusjen...
Er bare så vanskelig å komme i seng når mannen ikke er hjemme
Ehh, 40+0? Det har jo ALDRI vært standard i norge (i nyere tid i alle fal), det er 40+2 eller 40+3!
1. april er en kul dato det. Kjenner ei som er født da. Ikke like kult når ingen i klassen kom i bursdagen fordi de trodde hun tullet når hun inviterte...