Bekkenløsning

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Noen som er plaget av bekkenløsning?

Er litt plaga må eg sei. Går greitt så lenge eg tar det med ro og ikkje går og står for mykje. Du då?

Jepp har vært plager de siste tre ukene nå, fikk krykker i hus i går så jeg kommer meg på do om nettene. Trøster meg med at de var verre sist gang :)

Ikke merket noe før i dag men no er det så vondt å gå :(

Håper det :P alt gikk fint til jeg satt meg ned og skulle reise meg igjen xD håpte å slippe dette en stund til..

Ingen tegn til det her (bank i bordet)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Merker det litt, men foreløpig klarer jeg meg fint. Har vært veldig plaget de to forrige svangerskapene, så jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke er sykmeldt så langt!

Merker det litt, men foreløpig klarer jeg meg fint. Har vært veldig plaget de to forrige svangerskapene, så jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke er sykmeldt så langt!
Var du mye sykemeldt tidligere?

Nei. Kunn korsryggen jeg strever med her.men mye våken om natta pga dette. Gjør igjen at jeg daglig har vondt i huet som går over til migrene om jeg ikke tar det med ro..mye plaget med migrene.jeg er blitt sykmeldt..

Nei. Kunn korsryggen jeg strever med her.men mye våken om natta pga dette. Gjør igjen at jeg daglig har vondt i huet som går over til migrene om jeg ikke tar det med ro..mye plaget med migrene.jeg er blitt sykmeldt..
Huff, håpe det blir mindre av migrene dine..

Her brukes det krykker og er 100% sykemeldt

Ja, i forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele tida. Først kvalme, så bekkenet. Lang reiseveg og lite støttende ledelse på jobb var nok medvirkende årsaker...
Samme hos meg.

Nå kjenner jeg noe ubehag i halebein og midt foran, men ikke så ille som sist.

Ja, i forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele tida. Først kvalme, så bekkenet. Lang reiseveg og lite støttende ledelse på jobb var nok medvirkende årsaker...
Huff ikke greit. Jeg har ikke sagt noe på jobb enda.. Vet ikke hvordan de vil reagere...

Jeg har ikke bekkenplager, og har ikke hatt det noe særlig med de andre heller. Men i blant når jeg har båret noe eller belastet bekkenet litt mye så kjenner jeg det i symfysen framme. Men det går alltid over til dagen etter heldigvis. Føler med dere som har fått bekkenplager, svangerskapet blir så ekstra tungt når man har sånne ting å plages med i tillegg.

Back
Topp