Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du erIngen tegn til det her (bank i bordet)
Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
Sikkert ikke greit det heller..Nei ikke noe tegn til bekkeløsning tror jeg. Bare veldig vondt i korsryggen :/
Var du mye sykemeldt tidligere?Merker det litt, men foreløpig klarer jeg meg fint. Har vært veldig plaget de to forrige svangerskapene, så jeg er veldig fornøyd med at jeg ikke er sykmeldt så langt!
Huff, håpe det blir mindre av migrene dine..Nei. Kunn korsryggen jeg strever med her.men mye våken om natta pga dette. Gjør igjen at jeg daglig har vondt i huet som går over til migrene om jeg ikke tar det med ro..mye plaget med migrene.jeg er blitt sykmeldt..
Ja, i forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele tida. Først kvalme, så bekkenet. Lang reiseveg og lite støttende ledelse på jobb var nok medvirkende årsaker...Var du mye sykemeldt tidligere?
Samme hos meg.Ja, i forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele tida. Først kvalme, så bekkenet. Lang reiseveg og lite støttende ledelse på jobb var nok medvirkende årsaker...
Huff ikke greit. Jeg har ikke sagt noe på jobb enda.. Vet ikke hvordan de vil reagere...Ja, i forrige svangerskap var jeg sykmeldt hele tida. Først kvalme, så bekkenet. Lang reiseveg og lite støttende ledelse på jobb var nok medvirkende årsaker...