Gratulerer med dagenJegHan er juligutt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med dagenJegHan er juligutt
![]()
De hadde discolys på festen ved siden av deg i går. Musikken var høy og skjønner du ble sliten av det. Hvor lenge holdt dem på?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Ingen melk her heller :/No fekk eg lyst til å bake og! Men har ikkje mjølk...![]()
GøteborgHvor skal du?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Der er det fintGøteborg
♡Overgangen feb/mars♡
Kun vært der en gang for lenge siden! Satser på det blir bra turDer er det fint![]()
Vi har vært der flere ganger, håper du får en fin tur.Kun vært der en gang for lenge siden! Satser på det blir bra turkurs på dagtid, men ettermiddag og kveld blir nok bra
♡Overgangen feb/mars♡
Fantastisk!Tusen takkSå langt har den bare blitt bedre og bedre
![]()
![]()
Mangler det genet jeg også dersom det er en trøstÅåh, jeg ønsker jeg hadde husmorgener . Da hadde sikkert huset vært på stell, så slapp vi bruke helga på det, hver uke.:*)
Samme her.. Husmor- gen hadde vært praktiskÅåh, jeg ønsker jeg hadde husmorgener . Da hadde sikkert huset vært på stell, så slapp vi bruke helga på det, hver uke.:*)
Fantastisk!Akkurat sånn det skal være!
-Fra appen-
Rydding.Hva går søndagen i da?Husmorting? Baking og rydding?
-Fra appen-
Der var du og joHva går søndagen i da?Husmorting? Baking og rydding?
-Fra appen-
Pakking til tur i morgen + bretting av klær og litt støvsuging!Hva går søndagen i da?Husmorting? Baking og rydding?
-Fra appen-
Pakking til tur i morgen + bretting av klær og litt støvsuging!
♡Overgangen feb/mars♡
Hva går søndagen i da?Husmorting? Baking og rydding?
-Fra appen-