Skravletråd :)

Pleier lage den gulrotkake i langpanne fra detsøteliv. Den er ekstremt god da :D Holder seg kjempefersk også :)

Må jeg prøve neste gang det blir boe baking her. Mannen pleier ofte å blande seg inn litt... og han er skeptisk til de kakene han ikke er vant til, det vil si som ikke kommer fra hans familie. hehe :p men han spiser alt uansett :D

Ja, men aldri lagd det. Synes i grunn det er litt kjedelig. Er så mange andre kaker jeg digger mer...

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Har ei oppskrift på gulrotkake med raspa eple, sjokolade og appelsin ❤️

❤️Gutt❤️Februar 2014❤️
❤️Nr 2 i mai? ❤️

Nå skal jeg slenge en vask i tørketrommelen og ta meg en dusj. Hodet har gitt seg bittelitt altså om nær eksplosjon er 10, og hodet stort sett er på 8-9, 10 noen ganger, så er jeg på 6 nå.

♡Jente 05.07.2013♡
Bra du er litt bedre i hodet:)
Er du mye plaget??

Bra du er litt bedre i hodet:)
Er du mye plaget??
Aldri vært plaget før, så skjønner ikke hva det kommer av. Skjønner heller ikke hvorfor det ikke funker med paracet. Og nei, det har ikke gått over, har bare dempet seg litt.. Ringer legen i morgen.

♡Jente 05.07.2013♡

Aldri vært plaget før, så skjønner ikke hva det kommer av. Skjønner heller ikke hvorfor det ikke funker med paracet. Og nei, det har ikke gått over, har bare dempet seg litt.. Ringer legen i morgen.

♡Jente 05.07.2013♡
Sikkert lurt å kontakte lege ja:)
Man skal ikke kimse av hodepine!

Sent from my iPhone using BV Forum

Så bra :)
Hørtes ikke lett ut..hehe
Hvordan fikk du til brannen da? Hehe

Haha, godt spm.
Det var kaffe og kaker. Jeg skulle strekke meg etter et kakestykke som stod rett ved et høyt lys, også vips falt det:P Flammene stod, haha...huff

Back
Topp