Så bra!Lagar alltid eplekake med små betaLikar ikkje eplekake som er overfylt av epler
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Lagar alltid eplekake med små betaLikar ikkje eplekake som er overfylt av epler
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
Så bra!
♡Jente 05.07.2013♡
Det er kanel og sukker som gjør kaka god, så det var et godt triks!Også "marinerer" eg eplebetane i kanel og sukker før eg legger dei i botn... Synes det blir litt ekstra godt
Gutt
Februar 2014
Nr 2 i mai?
![]()
Jeg plukker ut eplene jegDet er kanel og sukker som gjør kaka god, så det var et godt triks!
♡Jente 05.07.2013♡
Tror jeg skal lage en om ikke lenge, men da skal jeg raspe eplene... For det setter jo god smak, men vil ikke få en varm eplebit i munn. Iiiik!!Jeg plukker ut eplene jeg
TuMmY LoVe
Hørtes snadder utTror jeg skal lage en om ikke lenge, men da skal jeg raspe eplene... For det setter jo god smak, men vil ikke få en varm eplebit i munn. Iiiik!!
♡Jente 05.07.2013♡
Aldri vært fan av det... Så da får man bare være kreativ daHørtes snadder utLiker heller ikke særlig varme eplebiter
![]()
Tror jeg skal lage en om ikke lenge, men da skal jeg raspe eplene... For det setter jo god smak, men vil ikke få en varm eplebit i munn. Iiiik!!
♡Jente 05.07.2013♡
Helt utelukket å bake i dag for min del.Da var jeg hjemme fra jobbog i dag har sjefen vært i godt humør
hehe
Dere skal i kveld da? Bake kaker? Hehe
Ja, men aldri lagd det. Synes i grunn det er litt kjedelig. Er så mange andre kaker jeg digger mer...Likar du gulrotkake?
Gutt februar 2014
![]()
Så bra. Skal i foreldremøte på skolen. Mao holde hodet nedover pg unnslippe klassekontaktstyretDa var jeg hjemme fra jobbog i dag har sjefen vært i godt humør
hehe
Dere skal i kveld da? Bake kaker? Hehe
Jeg elsker gulrotkake!Likar du gulrotkake?
Gutt februar 2014
![]()
Helt utelukket å bake i dag for min del.
Så bra sjefen var i super humør. Alltid fint med blide folk!
♡Jente 05.07.2013♡
Så bra. Skal i foreldremøte på skolen. Mao holde hodet nedover pg unnslippe klassekontaktstyret![]()
Jeg elsker gulrotkake!![]()
De melder seg som regel frivillig. Men når jeg er i bhg, vil jeg ikke være på skolen også. Hehe. Eller i fjor meldte mannfolka konene frivilligSpennende
Du får se en annen vei, og late som du ikke har hørt noe. Er det avstemning eller frivillig? Hehe
Pleier lage den gulrotkake i langpanne fra detsøteliv. Den er ekstremt god daGulrotkake er godt så lenge den er saftigkremen er best
![]()
De melder seg som regel frivillig. Men når jeg er i bhg, vil jeg ikke være på skolen også. Hehe. Eller i fjor meldte mannfolka konene frivilligSåe joda haha