Felles skravle 2015

God morgen! Jeg har fortsatt vondt i hodet. Måtte ta en pille til i natt, da det seriøst kjentes ut som hode skulle eksplodere. Hater å ta piller når jeg er gravid. Det kan da ikke være normalt å ha vondt i hodet så lenge sammenhengende og så intenst?! Ææææææ!!!!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ja jeg blir sliten bare av å tenke på å gjøre noe, og denne uka skjer det noe hver dag. ikke bare store ting, men det skal ikke mye til for å slite meg ut nå :P

-Fra appen-
Da får man gjøre bare det man absolutt må også kan resten vente.

♡Jente 05.07.2013♡

God morgen! Jeg har fortsatt vondt i hodet. Måtte ta en pille til i natt, da det seriøst kjentes ut som hode skulle eksplodere. Hater å ta piller når jeg er gravid. Det kan da ikke være normalt å ha vondt i hodet så lenge sammenhengende og så intenst?! Ææææææ!!!!

♡Jente 05.07.2013♡
Noen får det sånn. Jeg som har slitt med migrene i årevis er heldigvis bedre under graviditeten!

-Fra appen-

Da får man gjøre bare det man absolutt må også kan resten vente.

♡Jente 05.07.2013♡
Ja, skal bare sosiale ting :) Innom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på :P ) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.

-Fra appen-

Noen får det sånn. Jeg som har slitt med migrene i årevis er heldigvis bedre under graviditeten!

-Fra appen-
Jeg har jo aldri slitt med hodevondt! Det er så frustrerende. Hulerboermannen føler han er alenefar om dagen. Tar ungen på morgningen, lager matpakker, leverer i barnehagen, drar på jobb, henter, lager middag, rydder, leker, legger ungen, vasker og steller! Han er en helt! Ser han er sliten.

♡Jente 05.07.2013♡

Tiden min stoppet litt opp på slutten..

♡Jente 05.07.2013♡
Rart med det. Men er godt å ha kommet så langt også :) Selv om det er tungt, så går det mot slutten!

-Fra appen-

Min raste avgårde de siste ukene!

TuMmY LoVe
Satse på at tida mi også gjør det, mens jeg bader i sjokomelk :P Makan som du har skravla forresten!!!

-Fra appen-

Ja, skal bare sosiale ting :) Innom jobben en tur idag, en tur til svigerinna mi og ligge på sofaen der i morgen (viktig å bytte på hvilken sofa en ligger på :P ) kiropraktor og marked på fredag og navnefest på lørdag.

-Fra appen-
Det var da mye trivelige ting!

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg har jo aldri slitt med hodevondt! Det er så frustrerende. Hulerboermannen føler han er alenefar om dagen. Tar ungen på morgningen, lager matpakker, leverer i barnehagen, drar på jobb, henter, lager middag, rydder, leker, legger ungen, vasker og steller! Han er en helt! Ser han er sliten.

♡Jente 05.07.2013♡
Uff det er ikke greit. Hjelper smertestillende da?

-Fra appen-

Det var da mye trivelige ting!

♡Jente 05.07.2013♡
Ja, så jeg håper jeg får litt overskudd av det! :) Blir jo reint deppa av å bare ligge hjemme!

-Fra appen-

Back
Topp