Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spurte om drt samme som du skrev åt jeg pratet med dem. Dem sa vi skullr bestille en blodprøve time men at jeg skulle begynner på ppilleri mens siden hvis jeg skulle vært gravid måtte jeg ha smptomer pluss posiiv test tre uker siden sist samleie. Hører jo på de som er fsgutdannet selvom det hørtes veldig rart ut:/Jeg hadde IKKE begynt på P-piller igjen om det var en sjanse for at jeg var gravid. Hvis du ikke er det, så ville jeg ventet på mensen slik at syklusen kanskje kunne kommet i gjenge igjen. Å be deg begynne på p-piller bare sånn over telefon syns jeg er merkelig.
Sent from my iPhone using BV Forum
Spurte om drt samme som du skrev åt jeg pratet med dem. Dem sa vi skullr bestille en blodprøve time men at jeg skulle begynner på ppilleri mens siden hvis jeg skulle vært gravid måtte jeg ha smptomer pluss posiiv test tre uker siden sist samleie. Hører jo på de som er fsgutdannet selvom det hørtes veldig rart ut:/
Fortsatt ingen menS. Ingen positive tester og negativ blodprøve. Så legen sa at eggløsninga kan ha blitt hoppet over. De sa også at en test 3 uker siden sist samleie var 100% sikkert. Hadde sist samleie 9 augustt. Og bare negative tester såehvordan går det med deg?
Hadde ikke begynt på ppiller før jeg hadde tatt blodprøve test og den sa negativ. Leger kan ta feil. Om det er et laboratorium der du er og er mulig og bare trekke kø lapp der for å få test så hadde jeg gjort det.Spurte om drt samme som du skrev åt jeg pratet med dem. Dem sa vi skullr bestille en blodprøve time men at jeg skulle begynner på ppilleri mens siden hvis jeg skulle vært gravid måtte jeg ha smptomer pluss posiiv test tre uker siden sist samleie. Hører jo på de som er fsgutdannet selvom det hørtes veldig rart ut:/
Tror det er litt tidlig å være kvalm pga graviditet, tror man stort sett blir kvalm rundt uke 6-7 (men nå kan jeg ta feil altså)Få deg en legetime du, og snakk med mora di - hun forstår nok mer enn du tror
Du trenger jo ikke fortelle at dere prøvde å bli gravide, ting skjer jo ved uhell også
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Da tok jeg vel feiljeg spydde fom uke 3-4 =(
Nå har det gått snart 4 uker siden den skulle vært her. Negative tester og negative blodprøver, så tror ikke jg er detPå meg gjekk det 7 dagar etter mensen skulle vore her før den vart positiv.
Gutt februar 2014
![]()
Fikknegativ blidprøve test også. Gir opp.Hadde ikke begynt på ppiller før jeg hadde tatt blodprøve test og den sa negativ. Leger kan ta feil. Om det er et laboratorium der du er og er mulig og bare trekke kø lapp der for å få test så hadde jeg gjort det.
Nå har det gått snart 4 uker siden den skulle vært her. Negative tester og negative blodprøver, så tror ikke jg er det
Fikknegativ blidprøve test også. Gir opp.
Var veldig kvamm, men har gått omgangssyken i barnehagen jeg jobber så kan være evnt det. Men selvom du ikke har fått halsbrann, så kan andre ha fått det tidligere.Du har jo sagt at du følte deg kvalm og at du hadde halsbrann og det er slike symptomer som pleier å komme 4-6 uker etter graviditet, jeg er 21 uker på vei, og ennå ikke hatt halsbrann.
Tror nok du bare griper etter strå der de er, og innbiller deg ting.
Vært 18 år selv, så kjenner til det...
Men etter så mange tester og til og med blodprøve, så er det nok ikke nødvendig å undersøke mer og stresse deg opp i lange perioder
Gratulerer med mens-fri mnd!
<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
Godtm uligDet jeg mener er at du har fått negative tester på tester, til og med blodprøver, så selv om du har symptomer, så er det nok bare innbildning
<3 Garm Leon <3 Får en liten prins! OUL-termin 18. Januar 2015 <3
Husk at hvis du går å tenker at du er gravid og ikke stoler på hverken tester eller blodprøver, så kan hodet ditt "kjøre" deg så mye at mensen uteblir pga det. Slapp av, tell til ti, så dukker den nok opp før du vet ordet av det!Godtm ulighåpe det. Reddselen tar fint over her hehe
Nå stoppa brune utfloden opp litt også. Håper mensen kommer snart!
Negativ test idag også. Samtidig som den brune utfloden har kommet litt tilbake. Ikke mye men lit. Er det no vits å ta flere tester eller er det 100% at jeg ikke er gravid nå? De sa jo at 3 ukeg siden samleie så var testene 100% og til lørdagen er det 5 uker siden sist samleie. Så nå er det vel trygt å si at jeg ikke er gravid når alle testee viser negativt?Husk at hvis du går å tenker at du er gravid og ikke stoler på hverken tester eller blodprøver, så kan hodet ditt "kjøre" deg så mye at mensen uteblir pga det. Slapp av, tell til ti, så dukker den nok opp før du vet ordet av det!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡