McDonalds eller Burger King

Hehe, jeg hadde nok spist det oftere om jeg hadde det her jeg bor. ;) Ville likevel passet på hvor mye sånn mat jeg putter i meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Så lenge hovedkostholdet er bra, så fungerer det nok supert! Bedre enn å ikke spise som jeg da antageligvis hadde valgt! :p

Mcdonalds mat er den beste og jeg er nok den eneste her inne på bv som tør å si jeg spiser det flere ganger i måneden :D
Hadde ikke hatt problemer med å si det jeg om jeg hadde gjort det;)
Jeg liker BK best mens gubben McDonalds. Så blir som regel sistnevnte.

Burger King har beste burger (og tilbehør... chili cheese.... "sikle" ) men MCD har best pommes frites. Aner ikke hvor ofte vi er der ? ca en gang annen hver mnd?

Mcdonalds mat er den beste og jeg er nok den eneste her inne på bv som tør å si jeg spiser det flere ganger i måneden :D
Å neida, det gjer me og;) Sjølv likar eg bedre Burger King, men sidan den ligger lenger unna blir det veldig sjelden (desverre).

Burger King! Spiser sjeldent sånn mat, men det er mest fordi det er langt unna :P

Ingen av de:)
Men jeg tror gubben spiser på McDonalds nesten hver dag....

Å neida, det gjer me og;) Sjølv likar eg bedre Burger King, men sidan den ligger lenger unna blir det veldig sjelden (desverre).

Godt å høre vi er flere! Mcdonalds er min store svakhet :) Burgerking er jeg lei, levde på det på jobben lenge..
Nå har de fått noen nye menyer på mcdonalds og de er knall gode!
Så gleder meg til å sende unga på SFO og barnehage i morgen så blir det lunsj på mcdonalds :p hihi

Bodde i Bodø før. Der var BK crap... og vi likte McD. Helt til vi flyttet hit der vi har BK, McD og Max. Jeg liker BK best. Elsker steakhouse burgeren. Den som vi har her har vist vunnet som beste BK i landet. Flere gang. MAX ligger hakk i hel. Men liker ikke at det tar så lang tid å få bestille og maten. I Sverige er de raskere. Og McD... der kjøper jeg pommesfrites. .. burgeren er ikke god og servicen crap...

Mcdonals eller burgerking vi bruker stoppa å spise visst vi kører langtur tex till Sverige ellers så spiser eg aldrig dær.

Burger King :D smaker bedre, liker bedre utvalget og det lukter ikke skikkelig fælt der.

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Mcdonalds :D åååh jeg elsker osten på dobbel cheeseburgeren, elsker big macen og eeeelsker sjokolademilkshaken!! :D nå fikk jeg kjempe lyst på :(

Sent from my iPad using BV Forum

Burger King. Syns McD er så utrolig mye mer fettete.

Spiser ikke burger lengre, men før jeg sluttet med det foretrakk jeg burger king. Tror ikke det er noen igjen her nå lengre da...

Som regel mcdonalds, men er svært sjeldent. Hender vi er innom å kjøper en barnemeny om vi skal på kino. Femåringen er fan ;-)

Usj, æsj, blææææh!!

Men om jeg må velge, burger på BK og pomfri på Mcd.

Men dt eneste jeg pleier å kjøpe er McFlurry :P

Back
Topp