McDonalds eller Burger King

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Hva foretrekker dere?
Og nei, vi spiser ikke der flere ganger i uka :)

McDonalds! Men varierer med burger king av og til (mannen er ikke fan av McD. :p ) vi bor 1,5 timer unna nærmeste mcd og burger king, så blir sjelden uansett ;)

McDonalds. :-) Elsker Big Mac!! Men pga avstand blir det max 3-4 ganger i året. :-(

mc donnalds. velger salat istedenfor pomefri, og grønnsaker og juice til barna. elsker big mac. og wrap!!

men spiser der bare annenhver mnd eller noe.

Maccern. Men spiser der sånn 4 ganger i året. :)

MacDonald's! Bestiller alltid BigMac. Mmm... Synd at det ikke fins McDonald's her jeg bor... :(
Blitt et must når jeg er i Bergen, noe som skjer ca 5-6 ganger i året.

Sent from my iPhone using BV Forum

McDonalds. Burger King liker jeg rett og slett bare ikke. Spiser det sjelden selvsagt ds vi må ta båttur og lang kjøretur for begge deler :p

Favoritten min er mcdonalds men mannen liker egentlig burger king best, men er mange år siden vi spiste noe derifra :p
mcdonalds spiser vi vis alle er på shopping og blir sultne, dermed ikke noe som skjer ofte :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Mc Donalds! Men det har vi ikke her vi bor, så spiser kun der når vi er på ferie :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Burger king. Likte mcdonalds best Før, men ombestemte meg. Hehe.. veldig sjelden det blir sånn mat da

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Styrer unna begge, men de gangene vi har endt opp med nødmiddag har det av en eller annen grunn blitt Burger King. Kanskje fordi de holder til inne på kjøpesenteret, ens McDonald's har egen bygning 100 meter unna senteret.

spiste på mcDonalds idag faktisk .... det kom rett oppi igjen 1time etterpå ( sikekrt siden jeg er gravid ) fler å r siden jeg spiste der sist gang .. så må nok si Burger King ;)

Mcdonalds mat er den beste og jeg er nok den eneste her inne på bv som tør å si jeg spiser det flere ganger i måneden :D

Hehe, jeg hadde nok spist det oftere om jeg hadde det her jeg bor. ;) Ville likevel passet på hvor mye sånn mat jeg putter i meg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp