Skravletråden :)

Glemte den mammaboxen denne mnd også jeg :(
Innholdet var ikke mye å skryte av uansett ;) En body, en smokk, en pakke våtservietter, en prøvepakke på babygrøt, et noen måneder gammelt blad/magasin (KK tror jeg, husker ikke helt nå) og to gavekort som var gått ut på dato.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde krepert om jeg skulle dratt til sydenland nå gitt. Men håper du slipper unna kokepunktet når dere reiser.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Heldigvis skal vi i svigers sin leilighet, så alt er kjent og om det blir varmt kan jeg kose meg inne :)
 
Herregud så sykt varmt og lommert det er! Klarer ikke puste... må ta pauser i bilen med aircondition på jobb xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Da er vi to.. Renner bort bare av å sitte rett opp og ned :p

Helt sykt, er så klam i de dumme jobbklærne. Tykke sykepleierkittler... fysjom! Stakkars alle de gamle som sitter inne og er helt kokt, men lufte? Nei sådan ting blir for dumt. Må jo spare på varmen se...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Innholdet var ikke mye å skryte av uansett ;) En body, en smokk, en pakke våtservietter, en prøvepakke på babygrøt, et noen måneder gammelt blad/magasin (KK tror jeg, husker ikke helt nå) og to gavekort som var gått ut på dato.


Sent from my iPhone using BV Forum
Fnis, likte godt gavekort som var utgått på dato! ^^

-Fra appen-
 
Henta mammaboxen idag! Syns jeg fikk litt dårlig med hjelp i butikken og ble lite imponert når jeg åpnet boksen og så at jeg hadde fått "gutteboks". Jada, det er bare en pysj, og det gjør ikke noe at den er blå, men når man først skal krysse av for kjønn så kan jeg jo i det minste få riktig.. Var noe kluss med koden, så han som fant frem ga meg nok bare en uten å tenke seg om. Jaja fikk iallefall ikke ting som hadde gått ut på dato enda :) Nå skal jeg sanke inn bokser rundt om :D

-Fra appen-
 
Ør sier du? Neida, møtte bare opp to timer for tidlig på jobb -.- Kunne jo ha sovet leeeenge!

-Fra appen-
 
Hei damer, hvordan kjennes bekkenløsning ut? Har begynt å få skikkelig vondt i "høna" og setet. Ved skambeinet liksom, og rundt til rumpa. Ingen strålinger ned i beina, men det gjøre skrekkelig vondt og er veldig ubehagelig! Det er ikke konstant smerte, kommer og går. Kommer særlig når jeg er ute og går.

-Fra appen-
 
Hei damer, hvordan kjennes bekkenløsning ut? Har begynt å få skikkelig vondt i "høna" og setet. Ved skambeinet liksom, og rundt til rumpa. Ingen strålinger ned i beina, men det gjøre skrekkelig vondt og er veldig ubehagelig! Det er ikke konstant smerte, kommer og går. Kommer særlig når jeg er ute og går.

-Fra appen-

Høres ut som symfyseløsning/bekkenløsning forran ja. Ikke noe godt! Kom deg til en god kiropraktor med en gang:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Hei damer, hvordan kjennes bekkenløsning ut? Har begynt å få skikkelig vondt i "høna" og setet. Ved skambeinet liksom, og rundt til rumpa. Ingen strålinger ned i beina, men det gjøre skrekkelig vondt og er veldig ubehagelig! Det er ikke konstant smerte, kommer og går. Kommer særlig når jeg er ute og går.

-Fra appen-

Akkurat slik her det her også. Sist hadde jeg mye mer vondt i ryggen og nedover ene beinet, men det er ikke så ille nå. Alt er liksom konsentrert der nede. Har henvisning til fysio, men har ikke ringt. Burde vel strengt tatt gjøre det gitt.
 
Høres ut som symfyseløsning/bekkenløsning forran ja. Ikke noe godt! Kom deg til en god kiropraktor med en gang:)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Akkurat slik her det her også. Sist hadde jeg mye mer vondt i ryggen og nedover ene beinet, men det er ikke så ille nå. Alt er liksom konsentrert der nede. Har henvisning til fysio, men har ikke ringt. Burde vel strengt tatt gjøre det gitt.
Takk :) Jeg har time hos lege i morgen og kiropraktor tidlig neste uke, går fast til kiropraktor pga rygg og hofter i utgangspunktet :) Så da får vi se hva hun mener! Hun kjente ikke noe tegn til bekkenløsning sist, altså bekkenet ble løsere, men ikke den vonde typen liksom.

-Fra appen-
 
Gøy med pampers sin app på pad altså!!:D dobbelklikker på bilde av babyen, så får du den i full størrelse:) legger den inntil magen og ser litt hvordan hun muligens ligger i der inne:) de vokser så fort!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Når jeg endelig kan sove lenge, da våkner jeg 06.10 -.- Også var mannen våken så da ble det ikke mer soving :p

-Fra appen-
 
ORIGINAL: dite

Ååå...for en skikkelig godklump[:D]
Satt jo kjempe fint i stolen sin!!!

 
Blei godt støtta opp, men han strålte og var så stolt over å få sitte sjøl attåt bordet![:D]
Samme her. Sto opp å spiste frokost med mannen, så dro han på jobb halv 1, og jeg gikk rett i senga igjen. Ligger her enda :-O
 
Back
Topp