Prøver på vår første :)

Hehe!! Jeg tar Folat og Omega 3 ;)

Jeg tar de samme vitaminene som deg :)

dpo 2 i dag og tiden står stille.. Hjelper ikke på med at jeg har ferie enda og mannen bynte på jobb igjen i går, så hær sitter jeg hjemme ilamme en hund og en syk katt. Grur gleder meg til helge for da bynner jeg på jobb igjen, men skal gå nattskift også skal jeg i konfirmasjon på søndag, så blir ikke mye søvn hær nei :P

Dpo 3 så det går jo framover :) lurer på om hvor lenge jeg blir å klare å holde meg unna testingen :p kanskje jeg skal teste med el testene bare for å mette lysten for å teste? :p huff tror jeg er avhengig av testing..

Anyway så har jeg tatt min daglige dose med vitaminer og av en eller anen grunn så blir jeg mega kvalm av de.. Lurer på hvordan det blir å ta de når jeg blir gravid :o også har jeg tatt sanasol som jeg elsker! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ææh kjennes ut som at mensen er på tur :o

Dpo 4 det nærmer seg, men tiden går fortsatt sakte :p men det kommer til å snu nå :D idag så skal jeg i bursdag til mitt kjære gudbarn som blir 2 år :) etter jeg har vært i bursdag så kommer en venninna på besøk og vi skal ha skikkelig jentekveld, vi skal kose oss i boblebadekare med ansiktsmaske og kanskje ett glass vin ( tror ikke at det skader med ett ). Og i morgen så blir det å prøve å sove mesteparten av dagen siden jeg begynner med nattskift i morgen og jeg gleder meg utrolig masse til å begynne igjen etter 3 ukers ferie :) på søndag så skal jeg i konfirmasjon til min bror, så tiden kommer helt sikkert til å gå fort :) tenkte jeg skulle prøve å holde meg hvertfall til 11 dpo, men tror jeg kommer til å havne på en testesmell :p

Symptomer i dag: litt stikking i livmoren ellers lite med symptomer

Da hadde jeg kommet hjem fra nattevakten og denne vakten er noe av det værste jeg har vært med på! :(
Har vært så kvalm, værste jeg har vært med på :( godt å få lagt seg i sengen og håper at formen er bedre til jeg skal på igjen i kveld! God natt :)

Sov godt:). Håper du får en bedre vakt i natt ❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

3 timer til jeg skal på jobb og formen er crap... Tett, sår hals og verk i kroppen.. Også er det så irriterende at når jeg er ferdig i morgen så får jeg ikke sove for da skal jeg i konfirmasjon! Gruer meg mest til å må sitte i kirken døds trøtt og syk :( vil bare skrike nå :(

3 timer til jeg skal på jobb og formen er crap... Tett, sår hals og verk i kroppen.. Også er det så irriterende at når jeg er ferdig i morgen så får jeg ikke sove for da skal jeg i konfirmasjon! Gruer meg mest til å må sitte i kirken døds trøtt og syk :( vil bare skrike nå :(

Uff, kjære deg :( Føler så med deg! Masse god bedring til deg! Og håper morgendagen går fort så du kan dra hjem å legge deg! :Heartred

Uff hørtes ikke godt ut! Kanskje du burde holde hjemme! Er akkurat ferdig med en runde influensa! Den hang i lenge!!:/

God bedring !

Uff, kjære deg :( Føler så med deg! Masse god bedring til deg! Og håper morgendagen går fort så du kan dra hjem å legge deg! :Heartred
Tusen takk <3 dere er så snille og gode <3

Uff hørtes ikke godt ut! Kanskje du burde holde hjemme! Er akkurat ferdig med en runde influensa! Den hang i lenge!!:/

God bedring !
Jobber på sykehjem og vi er bare to stk om natten, så blir vanskelig og skal få tak i noen andre :/ huff den er ikke noe snill den der influensan! Så bra at du er blitt frisk da :D

Jobber på sykehjem og vi er bare to stk om natten, så blir vanskelig og skal få tak i noen andre :/ huff den er ikke noe snill den der influensan! Så bra at du er blitt frisk da :D

Ah er vell litt vanskelig da ja! Kjedlig å være på jobb når man er syk! Arbeidstiden føles eenda lengre da :/ nei den var ikke så snill! Håper du slipper billig unna:)

Ah er vell litt vanskelig da ja! Kjedlig å være på jobb når man er syk! Arbeidstiden føles eenda lengre da :/ nei den var ikke så snill! Håper du slipper billig unna:)
Ja og vi jobber 9 timer som kommer til å føles som en evighet.. Ja den kan bare holde seg langt unna meg, har ikke tid til å bli syk!! Men har tatt ett stort glass med brus tabelett c vitamin og en kopp med nype te :) så satser på å bli bedre til i morgen :)

Back
Topp