Lillefrø15
Forumet er livet
Ha ha
. Tar bare forlat jeg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ææh kjennes ut som at mensen er på tur
Sent from my iPhone using BV Forum
Uuh da er det vell kanskje ett godt tegn?Jeg fikk mensmurringer allerede 4 dpo![]()
Uuh da er det vell kanskje ett godt tegn?
TakkSov godt. Håper du får en bedre vakt i natt
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Uff, kjære deg3 timer til jeg skal på jobb og formen er crap... Tett, sår hals og verk i kroppen.. Også er det så irriterende at når jeg er ferdig i morgen så får jeg ikke sove for da skal jeg i konfirmasjon! Gruer meg mest til å må sitte i kirken døds trøtt og sykvil bare skrike nå

Tusen takk <3 dere er så snille og gode <3Uff, kjære degFøler så med deg! Masse god bedring til deg! Og håper morgendagen går fort så du kan dra hjem å legge deg!
![]()
Jobber på sykehjem og vi er bare to stk om natten, så blir vanskelig og skal få tak i noen andre :/ huff den er ikke noe snill den der influensan! Så bra at du er blitt frisk daUff hørtes ikke godt ut! Kanskje du burde holde hjemme! Er akkurat ferdig med en runde influensa! Den hang i lenge!!:/
God bedring !
Ah er vell litt vanskelig da ja! Kjedlig å være på jobb når man er syk! Arbeidstiden føles eenda lengre da :/ nei den var ikke så snill! Håper du slipper billig unnaJobber på sykehjem og vi er bare to stk om natten, så blir vanskelig og skal få tak i noen andre :/ huff den er ikke noe snill den der influensan! Så bra at du er blitt frisk da
Ja og vi jobber 9 timer som kommer til å føles som en evighet.. Ja den kan bare holde seg langt unna meg, har ikke tid til å bli syk!! Men har tatt ett stort glass med brus tabelett c vitamin og en kopp med nype teAh er vell litt vanskelig da ja! Kjedlig å være på jobb når man er syk! Arbeidstiden føles eenda lengre da :/ nei den var ikke så snill! Håper du slipper billig unna![]()