Forandring fryder-før og etter!

Jeg har også byttet hårfarge ofte. Er nå blond, men har stortsett hatt brunt eller svart. (Er naturlig lys)

Litt av alle mine stiler :P Veksler mellom langt og kort og fargene også :P Tålmodig med håret mitt ja :P Nå er jeg klar for å gå for intens rød snart da :P
72340_10152663795565298_857263085_n.jpg

Skal i gang å pusse opp spisstuemøblement snart bare jeg gidder.... Er ille mye som må pusses, og det er så kjedelig. Eldste tegnet med svart tusj på ark og den gikk gjennom, så vi har svarte merker på bordplata. Veldig pent igrunn.

Hehe, sikkert ikke så lekkert det nei:P
Lykke til når du omsider begynner;)

Litt av alle mine stiler :p Veksler mellom langt og kort og fargene også :p Tålmodig med håret mitt ja :p Nå er jeg klar for å gå for intens rød snart da :p
Vis vedlegget 76143

Oi, se her ja!! Du er tøff som gjør de forandringene!:) Stilig rett og slett.
Jeg er mer pingle når det kommer til håret mitt ja:p Tror ikke jeg hadde kledd alt like godt heller da;)
Ikke spennende med før og etter bilder av mitt hår, haha

Oi, se her ja!! Du er tøff som gjør de forandringene!:) Stilig rett og slett.
Jeg er mer pingle når det kommer til håret mitt ja:p Tror ikke jeg hadde kledd alt like godt heller da;)
Ikke spennende med før og etter bilder av mitt hår, haha
Takk :D Jo, blir fort lei :p Og når man har en søster som er frisør og klipper gratis hjelper jo det :p Nå skal jeg i gang med rødt hår igjen. Satt meg til rette på badet :p

Takk :D Jo, blir fort lei :p Og når man har en søster som er frisør og klipper gratis hjelper jo det :p Nå skal jeg i gang med rødt hår igjen. Satt meg til rette på badet :p

Genialt med søster som er frisør da;)
Ohh, good luck;)
Jeg skal til frisør til uken, men kun for å klippe tuppene...haha

Jeg har endret stil i stuen, pusset opp gamle møbler :) Elsker det!

Her er det forandring fryder hele tiden, men har desverre ikke noen bilder i nærheten.
Har i det siste hatt en mini-makeover på soverommet :)
Er generelt veldig glad i å restaurere møbler, pusse opp og få inn nytt interiør :)

Her er det forandring fryder hele tiden, men har desverre ikke noen bilder i nærheten.
Har i det siste hatt en mini-makeover på soverommet :)
Er generelt veldig glad i å restaurere møbler, pusse opp og få inn nytt interiør :)

Du får ta bilder når du har tid eller lyst;):)
Det er veldig gøy!:)
Her er det også nytt hele tiden. Tar rom for rom, og ting for ting:D

Er en liten stund siden kjøkkenet ble tatt ta, men deler likevel :)

Før
ImageUploadedByBV Forum1409956099.099513.jpg

Og etter
ImageUploadedByBV Forum1409956114.731910.jpg

Så fikset vi opp balkongen vår litt, det trengtes! Utrolig hva litt maling og nye terrassebord kan gjøre. Lagde blomsterkasser av restene også :)

ImageUploadedByBV Forum1409956268.248214.jpg
ImageUploadedByBV Forum1409956278.832171.jpg

Back
Topp