Hahaha, det kan du si! Får se om det på magisk vis ikke blir tomt nåHeldig du er, som får litt hjelp da
Sent from my iPhone using BV Forum
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, det kan du si! Får se om det på magisk vis ikke blir tomt nåHeldig du er, som får litt hjelp da
Du er jammen snill! Haster ikke enda, fortsatt 9 % igjen.Klart jeg kan det
Så gøyÅhhh. Skal også i bryllup i mårodobbelt faktisk
dobbel morro
Vurderte en stund å skrive på 2015, men jeg hører jo ikke til der. Derfor ordnet jeg en skravletråd herJeg er på juli 13, men der er det kanskje et innlegg i døgnet... Er nå mest på januar 15 og felles skravletråd for prøvere og gravide for 2015...
♡Jente 05.07.2013♡
Du må jo ha laderen din i nærheten av sofaen daHahaha, det kan du si! Får se om det på magisk vis ikke blir tomt nå![]()
♡Jente 05.07.2013♡
Tar privatflyet så er jeg der akkurat når det er tomtDu er jammen snill! Haster ikke enda, fortsatt 9 % igjen.
♡Jente 05.07.2013♡
Da tar vi en enkel![]()
Bra du endelig kom deg ut med bil igjen daSånn. Da blir det å farge håret rødt når jeg endelig slutta å kjøre bil over alt !Mye å ta igjen kjente jeg
![]()
Går litt sakte på tråden vår, og er litt skravlete i dag...
♡Jente 05.07.2013♡
Da var det bra du tittet innom denne da
Du kan jo høre til der om du vil ha en til iløpet av 2015?Vurderte en stund å skrive på 2015, men jeg hører jo ikke til der. Derfor ordnet jeg en skravletråd herher kan jo alle skravle i vei
Ja, det virker sånn. Ser dere på tv samtidig med skravlingen?Her er det stort sett alltid noen å skravle med tror jeg![]()
Jeg stemmer for flyvende teppe, mye mer fancy!Tar privatflyet så er jeg der akkurat når det er tomt![]()
Ikke helt bestemt på det enda, men tiden vil vise om det skjerDu kan jo høre til der om du vil ha en til iløpet av 2015?
♡Jente 05.07.2013♡
Hihi jaBra du endelig kom deg ut med bil igjen da
Ikke i dag. Jeg er jo på vei til sengaJa, det virker sånn. Ser dere på tv samtidig med skravlingen?
♡Jente 05.07.2013♡
Den er ved senga. Bør skaffe meg en til..Du må jo ha laderen din i nærheten av sofaen da![]()
Ja, det vil jeg si det erHer er det stort sett alltid noen å skravle med tror jeg![]()
Du får sove godt daIkke i dag. Jeg er jo på vei til senga
ååå det hadde vært knallkultJeg stemmer for flyvende teppe, mye mer fancy!
♡Jente 05.07.2013♡