Samme gjelder for meg. Jeg tar alt, men ble skikkelig slått ut av spinspider. Kvalm og svimmelBra det ikke bare er meg da. Prøvd den en gang, men ble så forferdelig kvalm
Pleier jo aldri å ble det..hehe
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme gjelder for meg. Jeg tar alt, men ble skikkelig slått ut av spinspider. Kvalm og svimmelBra det ikke bare er meg da. Prøvd den en gang, men ble så forferdelig kvalm
Pleier jo aldri å ble det..hehe
Uff da ,kjipt når man plages med tenner.Her skjer det temmelig lite. Har ei som plages med tenner, så hun sovnet ikke før nå:/ vurderer å ta kvelden selv snart.
Enn du?
Han gjør ALLTID det, men nå er han ikke hjemme. Så da sitter jeg her og tørster da![]()
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Må gå selv daHan gjør ALLTID det, men nå er han ikke hjemme. Så da sitter jeg her og tørster da
♡Jente 05.07.2013♡
Går litt sakte på tråden vår, og er litt skravlete i dag...Hyggelig du kommer nå da![]()
Ja, det er det. Så må få meg litt søvn nå, for jeg vet ikke hvor lenge det varer:/Uff da ,kjipt når man plages med tenner.
Jeg ser dårlig film på netflix, skravler litt he rog handler litt gaver på ebay
Da var det bra du tittet innom denne daGår litt sakte på tråden vår, og er litt skravlete i dag...
♡Jente 05.07.2013♡
Var det jeg også synesGår litt sakte på tråden vår, og er litt skravlete i dag...
♡Jente 05.07.2013♡
Jada, jada... Jeg har gjort det allerede. Snart må jeg gå igjen, nærmer seg skremmende lite batteri.Må gå selv da
Skjønner det, håper det blir en natt med god søvn for dere alleJa, det er det. Så må få meg litt søvn nå, for jeg vet ikke hvor lenge det varer:/
Nå hopper jeg frem og tilbakeVar det jeg også synes![]()
Uff da , skal jeg komme å hente laderen for deg?Jada, jada... Jeg har gjort det allerede. Snart må jeg gå igjen, nærmer seg skremmende lite batteri.
♡Jente 05.07.2013♡
Tusen takk! Hvor hører du egentlig til?Da var det bra du tittet innom denne da
Samme gjelder for meg. Jeg tar alt, men ble skikkelig slått ut av spinspider. Kvalm og svimmel
Jaaaaaa!! Kan du??Uff da , skal jeg komme å hente laderen for deg?
April13, men ikke noe spesielt med aktivitet der for tiden:/Tusen takk! Hvor hører du egentlig til?
♡Jente 05.07.2013♡
Heldig du er, som får litt hjelp daJaaaaaa!! Kan du??
♡Jente 05.07.2013♡
Hadde liksom ikke noe valg da:/Følte meg helt grønn i trynet før jeg prøvde... var der med en gutt jeg jobbet med som har autisme, og han ville så gjerne at jeg skulle ta den. Da måtte jeg jo bar stille opp![]()
Jeg er på juli 13, men der er det kanskje et innlegg i døgnet... Er nå mest på januar 15 og felles skravletråd for prøvere og gravide for 2015...April13, men ikke noe spesielt med aktivitet der for tiden:/
Klart jeg kan detJaaaaaa!! Kan du??
♡Jente 05.07.2013♡