Men det er jo nå rekesesongen begynner, ikke på sommerenNamm reker. Det skulle egentlig jeg og Huleboer! kose oss med om hun kom til meg i sommerMen nå ble det i slutten av august... Og da ble rekene glemt
Vin huska vi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det er jo nå rekesesongen begynner, ikke på sommerenNamm reker. Det skulle egentlig jeg og Huleboer! kose oss med om hun kom til meg i sommerMen nå ble det i slutten av august... Og da ble rekene glemt
Vin huska vi!
Hihi!! Nei ikke scampi. Men liker chorizioJa, gjør drt. Jeg er ikke så glad i chorizo, så hadde sikkert tatt den andre. Eller scampi, men det vil ikke du ha
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Så sant! Men det er noe magisk med reker i fint og varmt vær.Men det er jo nå rekesesongen begynner, ikke på sommeren![]()
Det er sant da! Vi tenkte bare mer på ... sommer...sol....terassekos... vinMen det er jo nå rekesesongen begynner, ikke på sommeren![]()
Ja, reker hører jo til på sommerenDet er sant da! Vi tenkte bare mer på ... sommer...sol....terassekos... vinSørlandet er jo så flott på sommeren, og da hører reker bare til
Men de er jo best nå!
Hvor skal han? Jeg har en gave til deg om du får gutt!Nå skal mannen min dra![]()
Skravles senare!
Reker er godt hele året. Men må være ferskeJa, reker hører jo til på sommeren![]()
Hvor skal han ?Nå skal mannen min dra![]()
Skravles senare!
Nå skal mannen min dra![]()
Skravles senare!
Han skal bort hele helgen med en kompis! Litt uvant og sove uten hanHvor skal han? Jeg har en gave til deg om du får gutt!
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Også liker jeg de best på sesongen for da er det rogn! Synes de er små på sommerenReker er godt hele året. Men må være ferske
Ja de er best når de er storeOgså liker jeg de best på sesongen for da er det rogn! Synes de er små på sommeren
♡ Februar 2015 ♡
De dro vel for å kjøpe rekerNå ble det stille gitt?![]()
En time igjen her, og mannen har ikke svart meg siden i morges, aner ikke om han kommer hjem sent eller eiFredag ettermiddag.
2,5 timer igjen på jobb og totalt utslitt og muligens jeg vil være alene med barna i kveld.
Har mest lyst til å dra hjem og legge meg under dynen nå