BabyGrogu
Elsker forumet
Haha, herlighet. Det er 4/9 i dag- over 3 mnd igjen til jul, men jeg så julekalendere på Rema i dag... Litt vel tidlig eller?
TuMmY LoVe
Å herrelig... Det var aaaalt for tidlig!
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, herlighet. Det er 4/9 i dag- over 3 mnd igjen til jul, men jeg så julekalendere på Rema i dag... Litt vel tidlig eller?
TuMmY LoVe
Enig, skjønner ikke hvorfor jeg tvang det i meg da jeg var liten.Den smaker jo så grusomt.![]()
Høh det var tidelig :S de har ikke tilfeldigvis fått jule brus også ? Min gravide sjel holder på og bli gal etter detHaha, herlighet. Det er 4/9 i dag- over 3 mnd igjen til jul, men jeg så julekalendere på Rema i dag... Litt vel tidlig eller?
TuMmY LoVe
Åh, det hadde vært godtHøh det var tidelig :S de har ikke tilfeldigvis fått jule brus også ? Min gravide sjel holder på og bli gal etter det![]()
Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app
hvorfor gruer du deg til det ?Uff, jeg gruer meg til julemarsipan kommer, den er vel rett rundt hjørnet den og frykter jeg![]()
Ikke sant, merkelig!Jeg oppdaget at Rema 1000 her har adventsstaker (slike for stearinlys) liggende ute i butikken. Dette så jeg i midten av JULI! Vet ikke om de hadde tatt dem frem da eller om det er rester som aldri ble fjernet..