Julekalender i butikken nå!

Haha, herlighet. Det er 4/9 i dag- over 3 mnd igjen til jul, men jeg så julekalendere på Rema i dag... Litt vel tidlig eller?

TuMmY LoVe
Høh det var tidelig :S de har ikke tilfeldigvis fått jule brus også ? Min gravide sjel holder på og bli gal etter det :P ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Det var jaggu tidlig.

Jeg syns jula begynner tidligere og tidligere for hvert år jeg :P Man hadde fått mye mer julestemning om julebrus, julesjokolader, kakemenn, kalenderne osv kom mer imot desember måneden :) For det er jo da juletiden begynner!

Huff, jeg jobber i butikk og synes i grunn at det er tull å starte med juleting SÅ tidlig.
I oktober er det lissom full sving. Men vi har da heldigvis ikke fått julekalendere inn enda.
Kanskje de er fra i fjor? :P

Det er bare altfor tidlig! Leeeeenge til jul enda og jeg har absolutt ikke behov for å starte innkjøp av julekalender eller andre artikler allerede nå, 3.5 måneder før julaften o_O.

Uff, jeg gruer meg til julemarsipan kommer, den er vel rett rundt hjørnet den og frykter jeg:(

Uff, jeg gruer meg til julemarsipan kommer, den er vel rett rundt hjørnet den og frykter jeg:(
hvorfor gruer du deg til det ? :P Jeg har aldrig spist en eneste julemarsipan i hele mitt liv .. hehe syns masipan smaker så ekkelt hehe ;)

Jeg oppdaget at Rema 1000 her har adventsstaker (slike for stearinlys) liggende ute i butikken. Dette så jeg i midten av JULI! Vet ikke om de hadde tatt dem frem da eller om det er rester som aldri ble fjernet..

Jeg oppdaget at Rema 1000 her har adventsstaker (slike for stearinlys) liggende ute i butikken. Dette så jeg i midten av JULI! Vet ikke om de hadde tatt dem frem da eller om det er rester som aldri ble fjernet..
Ikke sant, merkelig!

TuMmY LoVe

Syns det er dumt at de skal begynne så tidlig. Det tar bort mye av gleden for min del. Jeg syns alt som har med jul er koseligere dersom det kun varer ei lita stund. Har en del venner som rydder bort julepynten før nyttårsaften for da er de så lei. Syns det er bedre å vente da, og heller drøye jula litt utover i januar :-) Da blir plutselig ventetiden til våren kortere også :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er tidlig ja, men samtidig så gleder jeg meg så sykt til jul at jeg blir veldig glad fordi da nermer vi oss :D

<3 VinterPrinsesse <3

Back
Topp