Felles skravle 2015

Godt det snart er helg!!

Skjønner ikke at de klarer jeg. De har jo rundt 400-500 innlegg de siste dagene! Er jo umulig...

TuMmY LoVe
I know! Skjønner ikke helt selv! De skravler nok på skjult, for de har ikke så mange innlegg på juni eller på generelt de dagene. Det er jo helt vanvittig!

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ny bitteliten pause. Får vondt i kroppen av å sitte på gulvet. Har sortert ganske mye. Kommet til str 74 nå... Har noen søplesekker igjen, men har hvertfall et system. Putter hver størrelse i vakumposer. Frøkna bruker 80 nå, men likevel noe sommerklær i 80 som må bort. Odsen for at spira kan bruke de klærne er minimal. 1 år midtvinters er noe annet enn 1 år i juli. Kan ikke skjønne hvordan 80 skal passe når spira er 6 mnd eller at det passer sommeren etter når hun er 1,5 år...

♡Jente 05.07.2013♡

I know! Skjønner ikke helt selv! De skravler nok på skjult, for de har ikke så mange innlegg på juni eller på generelt de dagene. Det er jo helt vanvittig!

♡Jente 05.07.2013♡
Ja, men altså de klarer umulig å skrive 500 SETNINGER på en dag..

TuMmY LoVe

Okei, opp og få på seg klær, også får jeg kjøpe meg en iskaffe og litt å spise på butikken, kanskje jeg våkner?

-Fra appen-
Våkne må du... Synd det ikke hjalp med en dusj. Håper du kommer deg gjennom programmet ditt i dag.

♡Jente 05.07.2013♡

Ja, men altså de klarer umulig å skrive 500 SETNINGER på en dag..

TuMmY LoVe
Spekuleringen min sier det samme. Men vet vi at de får 500 på en da? Spamming med slike et ordstråder har streifet meg... Kanskje vi skal spørre dem en gang. Kanskje de har noen kule knep?

♡Jente 05.07.2013♡

Ny bitteliten pause. Får vondt i kroppen av å sitte på gulvet. Har sortert ganske mye. Kommet til str 74 nå... Har noen søplesekker igjen, men har hvertfall et system. Putter hver størrelse i vakumposer. Frøkna bruker 80 nå, men likevel noe sommerklær i 80 som må bort. Odsen for at spira kan bruke de klærne er minimal. 1 år midtvinters er noe annet enn 1 år i juli. Kan ikke skjønne hvordan 80 skal passe når spira er 6 mnd eller at det passer sommeren etter når hun er 1,5 år...

♡Jente 05.07.2013♡
Flink er du.
V må sortere fra klærne til poden snart, jeg gidder ikke å ha masse klær liggende i kurvene hans som han nekter å bruke.

Hvis de sitter der hele dagen å skravler konstant så klarer de det sikkert.
De har jo sagt at de har en tråd hvor de ikke leser igjennom hva de skriver og har mange feil... Bare for at de ikke skal bruke tid på å rette. Da forklarer dem heller i et nytt innlegg hva dem mente om det ikke er forståelig.

♡Jente 05.07.2013♡

Flink er du.
V må sortere fra klærne til poden snart, jeg gidder ikke å ha masse klær liggende i kurvene hans som han nekter å bruke.
Her nektes ingenting enda, heldigvis... Men kaos er det...

♡Jente 05.07.2013♡

Nå er det en som danser gangnam style i magen min...

♡Jente 05.07.2013♡

Helg er alltid hyggelig.

♡Jente 05.07.2013♡
Jepp.

Eldste har på et vis fattet det.

Åhh, i dag er det fredag! Sa jeg i morges. Er det helg?? Nei, ikke enda, men når vi kommer hjem i ettermiddag, da er det helg!!

Men det var det jo i går også, sa han skuffet. I form av "fri resten av dagen". Så jeg forklarte litt rundt det at fredag kveld er starten på helga.

Vi liker helg!

De har jo sagt at de har en tråd hvor de ikke leser igjennom hva de skriver og har mange feil... Bare for at de ikke skal bruke tid på å rette. Da forklarer dem heller i et nytt innlegg hva dem mente om det ikke er forståelig.

♡Jente 05.07.2013♡
Såpass ja

Jepp.

Eldste har på et vis fattet det.

Åhh, i dag er det fredag! Sa jeg i morges. Er det helg?? Nei, ikke enda, men når vi kommer hjem i ettermiddag, da er det helg!!

Men det var det jo i går også, sa han skuffet. I form av "fri resten av dagen". Så jeg forklarte litt rundt det at fredag kveld er starten på helga.

Vi liker helg!
Hehe, de er jo så søte!

♡Jente 05.07.2013♡

Jeg synes fredager er så koselig, for da får jeg høre at jeg er verdens beste mma å jeg får lov å s at poden er verdens beste;)

Back
Topp