Jepp, kjedelig ja, hvertfall når man jobber ekstra dagen før for å bli ferdig med ting som jeg godt kunne gjort nå...Tidlig oppe du, kjedelig med avtaler som ikke kommer
TuMmY LoVe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, kjedelig ja, hvertfall når man jobber ekstra dagen før for å bli ferdig med ting som jeg godt kunne gjort nå...Tidlig oppe du, kjedelig med avtaler som ikke kommer
Iallefall for megEr det sant!? Uffda. Her blir det rundstykker og eggerøre
Vinterprinsesse 15.januar ♥
Ha ha jaHihi, mener jeg har hørt den før
TuMmY LoVe
Forrige gang hadde jeg det fint fra uke 23-33, etter det var det værre enn starten.Bah, håper ikke, da kreperer jeg..
TuMmY LoVe
Tørr frokostblamding....Hihi!! Hva hadde du da?
Vinterprinsesse 15.januar ♥
Ha ha nei holder meg til bare Kengu tror jeg.Skulle vært det mye nicket hennes
TuMmY LoVe
HurraGod morgen javært oppe i 2 1/2 time og sitter på jobb alt. Har ett møte som ble svlyst, så da sitter jeg å blomstrer
TuMmY LoVe
Ohhh, men det skjer ikke med megForrige gang hadde jeg det fint fra uke 23-33, etter det var det værre enn starten.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
It's cursed..!Vel, vel... De tro hjemmefra for en og en halv time siden og jeg kar kun spist frokost. Har ikke gjort noe enda... Hehe... Sier hele tiden at jeg skal starte, enn kommer meg ikke ut av sofaen. Skulle tro noen holdt meg fast.
♡Jente 05.07.2013♡
Dere to troner jo på toppen!Ha ha nei holder meg til bare Kengu tror jeg.
Du skravler da mye du også såvidt jeg husker![]()
2 med ostHvor mange og hva hadde du på?
♡Jente 05.07.2013♡
Fnis!Er ikke det du pleier å si?
Det skjer langt i fra med alle.Ohhh, men det skjer ikke med meg
TuMmY LoVe
Auch , ser den ja.Jepp, kjedelig ja, hvertfall når man jobber ekstra dagen før for å bli ferdig med ting som jeg godt kunne gjort nå...
TuMmY LoVe
Ja, virkelig!It's cursed..!
-Fra appen-
Noe, littHa ha nei holder meg til bare Kengu tror jeg.
Du skravler da mye du også såvidt jeg husker![]()
Mhm, men får mye forståelse fra alle kanter. Folk bare okker segBah, håper ikke, da kreperer jeg..
TuMmY LoVe
Enn så lengeDere to troner jo på toppen!
♡Jente 05.07.2013♡
Litt faktisk! Litt?Noe, litt
TuMmY LoVe