BabyGrogu
Elsker forumet
Så finhvor gammel?
Han er 5 1/2 mnd
Skrevet i avslappet stilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så finhvor gammel?
Fikk ikke til å utdype det annerledesGodt svar.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Lenge igjen?her blir det ikke legging før vaskemaskinen er ferdig.
Lurte litt på hvorfor jeg selv ikke liker det og følte du beskrev det slik jeg føler det. Rett og slett.Fikk ikke til å utdype det annerledes![]()
Paradise ser vi faktisk på....
♡Jente 05.07.2013♡
KultHan er 5 1/2 mndHan skal bli utstillings og agilitystjerne
Paradise er jo helt grusomt,Det og Paradise gjør at jeg mister helt trua...
Bra vi er enige *tommelopp*Lurte litt på hvorfor jeg selv ikke liker det og følte du beskrev det slik jeg føler det. Rett og slett.
♡Jente 05.07.2013♡
Å bra er detUuuuuupsJeg ser ikke på det
Men vi er alle forskjellige
Ja 1,5 tLenge igjen?
♡Jente 05.07.2013♡
Det er lenge, hvorfor kan du ikke legge deg før?Ja 1,5 t
Paradise er litt mer underholding enn BB men uansett bare dumme folk som er med
Jeg synes faktsik det er koselig jeg,det var ikke noe jeg todde jeg kom til å synes før jeg så detLurte litt på hvorfor jeg selv ikke liker det og følte du beskrev det slik jeg føler det. Rett og slett.
♡Jente 05.07.2013♡
Hulerboermannen sier at paradise er tøft... Hahaha... Han utdyper det med dette da jeg spør om hvorfor: det er jo så mye knekte folk med!Paradise er jo helt grusomt,
BB var bra de første 2 sesongene, nå står det på til meg men jeg følger ikke med. Bones begynner straxHar ikke sett den nye BB, men jeg husker jo åssen det var når det gikk sist. Første sesong av sånne realityserier kan være bra,men etterhvert blir det så tåpelig for de skal overgå hverandre...
Fordi klærne må henges oppDet er lenge, hvorfor kan du ikke legge deg før?
Jeg har sett en episode en gang... Likte det ikke...Jeg synes faktsik det er koselig jeg,det var ikke noe jeg todde jeg kom til å synes før jeg så det
Akkurat sånn er detHar ikke sett den nye BB, men jeg husker jo åssen det var når det gikk sist. Første sesong av sånne realityserier kan være bra,men etterhvert blir det så tåpelig for de skal overgå hverandre...
Kulthar en rottweiler tispe på 5 mnd som skal bli utstillingstjerne
kommer helt ann på om hjørnetennern hennes vokser riktig nå
Hahah, likte første sesongen når Pilgaard var medHulerboermannen sier at paradise er tøft... Hahaha... Han utdyper det med dette da jeg spør om hvorfor: det er jo så mye knekte folk med!
♡Jente 05.07.2013♡