Felles skravle 2015

Paradise er litt mer underholding enn BB men uansett bare dumme folk som er med

Har ikke sett den nye BB, men jeg husker jo åssen det var når det gikk sist. Første sesong av sånne realityserier kan være bra,men etterhvert blir det så tåpelig for de skal overgå hverandre...

Skrevet i avslappet stilling

Lurte litt på hvorfor jeg selv ikke liker det og følte du beskrev det slik jeg føler det. Rett og slett.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Jeg synes faktsik det er koselig jeg,det var ikke noe jeg todde jeg kom til å synes før jeg så det

Paradise er jo helt grusomt,
Hulerboermannen sier at paradise er tøft... Hahaha... Han utdyper det med dette da jeg spør om hvorfor: det er jo så mye knekte folk med!

♡Jente 05.07.2013♡

Har ikke sett den nye BB, men jeg husker jo åssen det var når det gikk sist. Første sesong av sånne realityserier kan være bra,men etterhvert blir det så tåpelig for de skal overgå hverandre...

BB var bra de første 2 sesongene, nå står det på til meg men jeg følger ikke med. Bones begynner strax :D

Jeg synes faktsik det er koselig jeg,det var ikke noe jeg todde jeg kom til å synes før jeg så det
Jeg har sett en episode en gang... Likte det ikke...

♡Jente 05.07.2013♡

Kult ;) har en rottweiler tispe på 5 mnd som skal bli utstillingstjerne :p kommer helt ann på om hjørnetennern hennes vokser riktig nå

Så gøy! Skal du stille henne på Dogs4All? Vi trakk nettopp melkehjørnetennene hans for de ville ikke ut selv :p

Hulerboermannen sier at paradise er tøft... Hahaha... Han utdyper det med dette da jeg spør om hvorfor: det er jo så mye knekte folk med!

♡Jente 05.07.2013♡
Hahah, likte første sesongen når Pilgaard var med :D got to love him!

Back
Topp